Mä tiedän! Ainaki kaltaiseni brunette näyttää sen jälkeen kuin vetyperoksidipullo ois kaatunu päähän. Kokeilin kerran miltä näyttäsin vaaleempana. Iskin värin päähän, ja sitte tein valmiiksi yhen koulutehtävän. Tulostimen kanssa tuli ongelmia, ryhdyin korjaa sitä, huomasin samalla että muste on vähissä. "Samantien" menin ohimennen verkkokauppaan tilaamaan uudet musteet, sitten äiti soitti, ja mä olin jo autuaallisesti unohtanu että väri on päässä. Juoruttiin varmaan tunti, sitte mies soitti että tulee kohta töistä, viitsinkö mä pistää kahvia tippuu. No minähän pistin, ja samalla huomasin että jauhoissa on viiminen käyttökuukausi, tai siis parasta ennen, joten tuli mieleeni leipoa "kahvileipää". Ikkunasta havaitsin että raparperit on jo komeita, joten päätin tehdä raparperipiirakan. Hain siis raparperiä pihasta, ja saatuani piirakan uuniin mies tuli kotiin ja kysyi "mitä sun hiuksille on tapahtunu".
Tässä vaiheessa muistin värjäyksen ja juoksin suihkuun... Hiuksia irtosi tukkoina, väri oli hiirenharmaa, ja mä en kehdannu poistua kotoa ennen kuin mies oli hakenu mulle omanväriseni hiusvärin kaupasta

Mut se oli kylklä tosi kova rasitus hiuksille. Tuon värjäyskerran jälkeen meni monta viikkoa ennen kuin hiukset oli taas entisellään