Kotka/Karhula

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Trillian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.11.2005 klo 15:03 honiska kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.11.2005 klo 14:55 Trillian kirjoitti:
No, mulla ei myöskään taida olla yhtään mitään suunnitelmia.... joten kaik käyp. Päättäkäähän työ niin mie tulen mukaan!

P. (;))

:D

no sen on sitte maanantai tai torstai?

Molemmat? No, valitkaas ny!!! =)

Moikka naiset! Mulla on edelleen selkä aivan kauhean kipeä, katson pääsenkö huomenna minhinkään. Viikonloppuna liikuttiin kaupungilla jne ja ärtyi taas :(

Mutta yritetäänkö kuitenkin? Vai sovitaanko suoraan se torstai, niin sitten luulisin selänkin olevan parempi??

P.

tänään taitaa olla vähän liian myöhästä...
mulle ei käy ainakaan keskiviikkoaamu. sit loppuviikosta pitää kattoa miten, menee ihan sen mukaa milloin mun äiti tulee kaitsemaan noita hurjia, että pääsen hoitelemaan asioita.

Terveisiä täältä räkälandiasta. A on kauhean räkäinen, mie tulossa kans kipeäksi. lisäksi tää selkä kiusaa, vaikka parempi onkin!

Nyt ei saakuivua kokoon meidän tapaamiset vaikka ei tällä viikolla saataiskaan porukkaa kasaan!!

P.

miten on huominen? ketä pääsisi? maella tais olla jotain muuta, mut miten sä T? ;)
mulla on tulossa yks kaveri käymään joskus puolen päivän aikaan, ja jos vaan jaksat ni meillä ei räkäsyyttä pelätä, se tulee kumminkin jos on tullakseen. tosin pitää vielä tältä kaverilta varmistaa että sillä ei oo mitään tauteja vastaan, sen vauva kun on vasta kesällä syntyny.

pitäis tota ulkoiluakin kattoo, mut ku meidän muksut ei rattaissa kovin hyvin viihdy, ja on ollu niin inhaa tihkusadetta ettei pihalla tai leiksallakaan ole oikein mitää mieltä olla, tulee vaan kylmä ja kastuu. :/

miten perjantai?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.11.2005 klo 23:19 honiska kirjoitti:
miten on huominen? ketä pääsisi? maella tais olla jotain muuta, mut miten sä T? ;)
mulla on tulossa yks kaveri käymään joskus puolen päivän aikaan, ja jos vaan jaksat ni meillä ei räkäsyyttä pelätä, se tulee kumminkin jos on tullakseen. tosin pitää vielä tältä kaverilta varmistaa että sillä ei oo mitään tauteja vastaan, sen vauva kun on vasta kesällä syntyny.

pitäis tota ulkoiluakin kattoo, mut ku meidän muksut ei rattaissa kovin hyvin viihdy, ja on ollu niin inhaa tihkusadetta ettei pihalla tai leiksallakaan ole oikein mitää mieltä olla, tulee vaan kylmä ja kastuu. :/

miten perjantai?

Perjantai olis parempi, mie kun olen nyt sitten itsekin saanut tän selän lisäksi lunssan. En jaksaisi millään kaupassakäyntiä enempää puuhailla. Perjantaina voitais tulla A:n kanssa käymään, Mae ei kai vielä pääse silloin?? Entäs se äippäliininen, huhuu?? Jos on hyvä ilma, niin miten haluaisit ulkoilla, jos haluat ulkoilla A viihtyy kyllä rattaissa toistaiseksi, on uudet rattaatkin joita kelpaa esitellä ;)

P.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.11.2005 klo 11:25 Trillian kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.11.2005 klo 11:01 honiska kirjoitti:
sovitaako sit pe aamusta?

sovitaan... mut näin puoliltapäivin olis paree meille...

sataa sataa ropisee, pilipilipom
:flower:

sitä vähän meinasinkii... mä oon valmis lähtemään tai ottamaan vieraita vastaan aikasintaan klo 10 ellei joku halua nähdä mua vasta heränneenä.... siihen voi kuolla! siihen shokkiin siis, jos näkee.
puolilta päivin olis muuten hyvä, mut mun pitäis saada muksut nukkumaan aika heti sen jälkeen, että minnee kauas me ei voida lähtee. :/ mut voihan meille taas tulla kahville, ni ainaki onnistuu! =)

tai sit katotaan sään mukaan että mitä ohjelmaa keksitään.

mites toi huominen?

meillä oli pikkumiehellä eilen illalla vähän kuumetta ja räkä valuu, mut luulen että se on hampaista... jos se ois kipee, olis kuume luultavasti noussu sinne 40 asteeseen niinku aina ennenkin, nyt sitä oli alle 38 eikä muuten tuntunu yhtään kipeeltä. kulmahammas kuultaa läpi....

en kyllä oo ihan varman haluanko viedä sitä nyt ulos sitte, katotaan jos täks illaks vielä nousee ni täytyy perua.

Moikkamoi!

Just olin tulossa kertomaan että meillä A on samassa jamassa, lämpöä ja räkää riittää! Mie olen itsekin aika nuutunut, taidan tulla samaan tautiin. Mitäs jos suosiolla luovutettais, kun on vähän alikuntoisia kaikkien lapsukaiset ja siirrettäis alkuviikkoon? kovasti lämpimiä ajatuksia kaikille kipeille lintusille !

P. :flower:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.11.2005 klo 09:03 Mae kirjoitti:
No mitenkäs ensi viikolla kellekin kävisi? Meille käy ainakin mikä vaan. Kiva kun on tulossa uusiakin ihmisiä mukaan =)

Niin on! Pitäiskö keksiä joku paikka ihan meitä varten... Vai leikkipuisto, jos on hyvä ilma? Mie en tunne Karhulaa ollenkaan... Mistäs 77mm on? Kerro pikkuisen lisää! Tervetuloa!!!

Yhteistyössä