Koukussa huutikseen, muita???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joopa joo..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joopa joo..

Vieras
Alkaa ahdistamaan jo kohta :D Pakko käydä joka päivä tarkistamassa lasten vaatteiden osastoja, olisiko tullut jotain mitä en ole vielä huomannut ja sitten huudetaan ja huudetaan..

Nyt sitten vasta itse tajusin miten koukussa tuohon olen, kun tuttava ilmoitti antavansa minulle puoli ilmaiseksi lasten vaatteita ja syy miksi tämä harmittaa minua on se, että en voi nyt niin hyvällä omalla tunnolla huudella huutiksesta vaatteita muka tarpeeseen kun nyt näitä tuttavan vaatteita on niin paljon.. Voi elämä..

täällä :) Vähän sama homma, että joka päivä pitää ainakin kahlata noi ilmoitukset läpi ettei vaan ole mennyt mitään ohi.. Ja huudetaan kans.. Tarpeeseen on kyllä tullut ostettua, mut osa jäänyt sit käyttämättä tai ei olekaan ollut sellainen lastenvaate, mitä itse ajatteli..

Eihän sun kannata kuin päättää että et mene käymään siellä. Pidät aluks yhden huutisvapaan päivän. Siitä se lähtee. Ja oikeasti. Kiertele netissä muitakin kirppiksiä niin huomaat että huutis on ihan jotain muuta kuin hyvä paikka ostajalle. myyjälle se on paratiisi. Hinnat nousee pilviin.

Jos sulla on varaa ja muut hommat sujuu ok, niin ei siinä sitten mitään. huutele sydämesi kyllyydestä. Mutta ihan oikeasti. Joskus saa esim. reiman haalarin tai ticket to heavenin halvemmalla kaupasta kuin huutiksesta!

Meidän kaupungin kirppareista ei löydy ikinä mitään hyvää, ennemmin siis maksan ne postarit kuin ostan kirpparilta mitään (jopa kulahtaneista, tahraisista ja rikkinäisestä bodysta pyydetään euro!!) Ja näin imettäessä huutiksenkin käyttö onnistuu helposti.. ehkä vähän turhankin helposti ;)

Ehkä pitäisi aloittaa pitämään niitä välipäiviä..

Yhteistyössä