Koukussa miehiin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mmss

Vieras
En olis ikinä uskonut, ett mulla käy näin. Pitkään olin yksin. Mutta kun pääsin makuun niin...tuntuu, ett haluan koko ajan pitää 2-3 miestä kierroksessa, jos ei ole niin tulee masentunut olo. Vai johtuuko se vaan siitä, että en ole löytänyt ns. sitä oikeaa. Kuitenkin haluaisin sen yhden parisuhteen. Vai onko mulla joku riippuvuus?
Ja harrastan seksiä kaikkien kanssa...

mutta entäs jos olen ollut pitkään ilman seksiä ja todella haluan sitä itsekin...mikä ihmeen panopuu? :)
Mielummin se kuin kokonaan ilman. Se on aika ikävää olla puutteessakin monta vuotta

Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;25593377:
Jos tuo tekee sinut onnelliseksi, et loukkaa ja satuta muita, etkä iske varattuja, niin eihän siinä mitään pahaakaan ole. Teet niin kun susta tuntuu hyvälle. :)

En todellakaan iske enkä halua varattuja, samalla tässä etsin sitä oikeaa :)
On vaan kiva tuntea olevansa haluttu, mutta pelkään, että jään kiinni siihen tunteeseen, enkä pysty lopettamaan...

[QUOTE="a p";25593408]En todellakaan iske enkä halua varattuja, samalla tässä etsin sitä oikeaa :)
On vaan kiva tuntea olevansa haluttu, mutta pelkään, että jään kiinni siihen tunteeseen, enkä pysty lopettamaan...[/QUOTE]

Mä uskon kyllä, että on kiva tuntea olevansa haluttu :)
(Minä en varmaan saa koskaan enään sitä tuntea)
Että pidäs sä sitten hauskaa munkin puolesta :D
Ja etköhän sä pysty sen lopettamaan, sitten kun siihen oikeaan törmäät :hug:

Miksi naisen seksuaalisuuteen edelleen suhtaudutaan näin? Panopuu, seksisuhteet eivät pidemmän päälle kannata...?!:O

Miten niin? Naisella on oikeus toteuttaa omaa seksuaalisuuttaa juuri niin kuin haluaa. Se on kahden kauppa, jossa toivottavasti molemmat ovat saajia ennemmin kuin pelkkiä antajia.

Ei ymmärrä.

Ja anna palaa vaan, niin kauan kuin hyvältä tuntuu. Kuuntele itseäsi, mitä sinä haluat.

Sulla on nyt aktiivinen vaihe, joka varmasti ennemmin tai myöhemmin johtaa siihen että tapaat jonkun "oikean" tai saat monista suhteista muuten tarpeeksesi.

• Tykkää
Reactions: SugarBabyLove
^^ Kiva tunnehan se on, varsinkin kun oli monta vuotta, jolloin luulin olevani maailman suunnilleen kamalin :(
Kiitos sulle kivasta vastauksesta, kyllä se onni/halu sinutkin vielä löytää, usko pois :)

Miksi naisen seksuaalisuuteen edelleen suhtaudutaan näin? Panopuu, seksisuhteet eivät pidemmän päälle kannata...?!:O

Miten niin? Naisella on oikeus toteuttaa omaa seksuaalisuuttaa juuri niin kuin haluaa. Se on kahden kauppa, jossa toivottavasti molemmat ovat saajia ennemmin kuin pelkkiä antajia.

Ei ymmärrä.

Ja anna palaa vaan, niin kauan kuin hyvältä tuntuu. Kuuntele itseäsi, mitä sinä haluat.

Sulla on nyt aktiivinen vaihe, joka varmasti ennemmin tai myöhemmin johtaa siihen että tapaat jonkun "oikean" tai saat monista suhteista muuten tarpeeksesi.

Mä todellakin mietin ihan tota samaa, kun luin noita ekoja vastauksia!!! Siis mitä ihmettä, nainen ei kai ole seksuaalinen olento...vaikka asia on just tasan päinvastoin! Viisaita sanoja sulla :)

Yhteistyössä