Koulukiusaaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Puhutaanpa koulukiusaamisesta. Itse olin ollut koulukiusattu koko ala-asteen ajan. Ku aloitin peruskoulun kiusaaminen alkoi heti koulu pihalla. Pojat sekä tytöt haukkuivat perhettäni koska he tiesivät että isäni oli vankilassa. Olin nuorena todella herkkä varsinkin isääni liittyvissä asioissa en osannut sanoa mitään heille takaisin joten aloin itkeä ja juoksin sisälle, mutta siitä he innostuivat vain enemmän. Kiusaamisen syitä olivat myös pituuteni, koska olin muita luokkalaisiamme huomattavasti lyhyempi. Menestyin myös aineissa hyvin. Sain niistä paljon kiitosta, ja se ärsytti muita. En koskaan sanonut kenellekään vastaan, enkä puolustanut itseäni. Olin ylikiltti. Ylä-asteella kiusaaminen vain paheni se ol fyysistä väkivaltaa minua potkittiin ja lyötiin tönittiin portaita alas. Lopetin koulussa käynnin 7 luokan jälkeen. Aloin juomaan alkoholia. Juominen oli päivittäistä meni vain pari kuukautta ja tuli huumeet mukaan poltin ekaksi vain kannabista. Yhtenä iltana minulle tarjottiin subutexia en tiennyt silloin mitä se oli tai miten se vaikuttaa. Subutexin käytöstä tuli päivittäistä jonkin ajan päästä käytin sitä suonen sisäisesti tajusin vuoden jälkeen olevani koukussa. Yritin olla ilman mutta en pystynyt yhtenä päivänä minulla oli niin huono olo että menin kotona kaapille missä säilytetään lääkkeitä ja otin sieltä eri lääkkeitä ja menin makaaman sängylleni ja odotin että lääkkeet vaikuttavat. Seuraavan kerran kun heräsin niin olin sairaalassa teho osastolla äitini tuli paikalle ja kertoi että oli löytänyt minut ja näki että minulla tuli vaahtoa suusta hän oli soittanut ambulanssin ja olin ollut viikon tajuttomana sairaalassa kun pääsin sairaalasta pois menin suoraan katkaisuhoitoon ja nyt olen ollut 3vuotta selvinpäin

Yhteistyössä