Koululaisten toppahousujen alle,mitä laitatte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Henrietta

Aktiivinen jäsen
23.07.2004
8 078
0
36
meillä kun tuntuu ettei oikein meinata noita isompia gollegehousuja käyttää eikä ne mun mielestä oo kivan näköisiäkään...mutta ei sinne alle pitkien kalsareiden kanssa voi mitään kankeita kangas tms.housuja laittaa kai.

gollegehousuja sitten vaan kai kuitenkin:)

Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
Meillä 8v poika pitää alla verkkareita.

meillä ei ole oikein niitäkään kun ehkä parit :saint: tuntuuko susta tylsältä kun on joka päivä verkkarit ?Tää on vähän tyhmää tää mun pohdiskelu,mutta kun on kivoja neuleita...niitten kanssa sitten verkkarit tai gollegehousut :snotty: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:

meillä ei ole oikein niitäkään kun ehkä parit :saint: tuntuuko susta tylsältä kun on joka päivä verkkarit ?Tää on vähän tyhmää tää mun pohdiskelu,mutta kun on kivoja neuleita...niitten kanssa sitten verkkarit tai gollegehousut :snotty: :D

Meillä ei taas muita olekaan kun verkkareita, golleget ei kelpaa, farkut ei kelpaa, kangashousut ei kelpaa......
Tylsäähän se on, mutta koska esim. neuleetkaan ei kelpaa niin ei tule kovin isoa ristiriitaa paitojen kanssa. Ainut positiivinen asia on että noita perusverkkareita saa tosi edullisesti :D

College-housut näillä ilmoilla ja kovemmille pakkasille lisäksi pitkät kalsarit. Meillä on ollut myös kivoja esim. suorien housujen näköisiä keinokuituisia sisähousuja tai joitain kivoja puuvillahousuja, mutta sellaisia enään en ole löytänyt mistään. Verkkarit taasen on mun mielestä urheiluvaate eikä sisävaate.

Meillä ei taas muita olekaan kun verkkareita, golleget ei kelpaa, farkut ei kelpaa, kangashousut ei kelpaa......
Tylsäähän se on, mutta koska esim. neuleetkaan ei kelpaa niin ei tule kovin isoa ristiriitaa paitojen kanssa. Ainut positiivinen asia on että noita perusverkkareita saa tosi edullisesti :D

Mä oon aatellut että meijän pojat on ainoita jotka näyttää ihan hassuilta gollreissaan ja neuleissaan,Aika höhlää kun tällain talviaikaan jää käyttämättä sitten oikeestaan muut housut,sitten ne on keväällä jo pieniä:)

Mitä verkkareita ,halpoja,mistä? :D

*menossa sittariin töitten jälkeen ainakin*

Alkuperäinen kirjoittaja piina:
College-housut näillä ilmoilla ja kovemmille pakkasille lisäksi pitkät kalsarit. Meillä on ollut myös kivoja esim. suorien housujen näköisiä keinokuituisia sisähousuja tai joitain kivoja puuvillahousuja, mutta sellaisia enään en ole löytänyt mistään. Verkkarit taasen on mun mielestä urheiluvaate eikä sisävaate.

Mä oon käskenyt poikien laittaa golleget ja pitkät kalsarit,ne taitaa tukehtua... :whistle: toi vois tosiaan olla hyvä ettei ihan kaikkia vielä.Ei kyllä uskois että mä oon saanut noi lapset puettua jo monta talvea :laugh:

meillä kun tuntuu ettei oikein meinata noita isompia gollegehousuja käyttää eikä ne mun mielestä oo kivan näköisiäkään...mutta ei sinne alle pitkien kalsareiden kanssa voi mitään kankeita kangas tms.housuja laittaa kai.

gollegehousuja sitten vaan kai kuitenkin:)

No toi iso likka ei suostu enää toppahousuja pistään. Kulkee farkuissa ja alla jotku leggarit.
Pikkusällillä on ihan pitkät kalsongit,sit jotku housut (kyllä se on farkkujaki pitäny , ei kuulemma yhtään tunnu kurjalta.Toppahousut ei sit kyl saa olla kauheen naftit,vaan ihan reippaan kokoset ettei ahista) ja ne toppahousut päällä sit viä.

Sittarista ja prismasta olen napannu niitä, saa välillä reilusti alle kymppiinkin.

Siedän muuten ihan mielelläni tän "verkkariajan", koska esikoisella oli aikanaan sama homma. Sitten vaihtu farkkuihin ja nyt pitää olla MERKKIfarkut. Lue: kalliimmaksi menee.

Häh? Siis miten niin farkut tai kangashousut huonot toppiksien alla? Ei kai nyt sentään. Ei ainakaan meidän poitsu ole valittanut. En voisi kyllä kuvitella enää meidän 8 tai 9 vuotiaan laittavan collegehousuja jalkaan :)

Sittarista ja prismasta olen napannu niitä, saa välillä reilusti alle kymppiinkin.

Siedän muuten ihan mielelläni tän "verkkariajan", koska esikoisella oli aikanaan sama homma. Sitten vaihtu farkkuihin ja nyt pitää olla MERKKIfarkut. Lue: kalliimmaksi menee.

Ai kauheeta.En mä ole muuten miettinyt noin pitkälle että jossain vaiheessa tulee tuokin aika kun en saa itse periaatteessa kauheasti puuttua pukeutumisiin ja joudun ostelemaan kalliita farkkuja:)

Alkuperäinen kirjoittaja minni:
Häh? Siis miten niin farkut tai kangashousut huonot toppiksien alla? Ei kai nyt sentään. Ei ainakaan meidän poitsu ole valittanut. En voisi kyllä kuvitella enää meidän 8 tai 9 vuotiaan laittavan collegehousuja jalkaan :)

Mä oon jotenkin aatellut että on vaikea olla jos on pitkät kalsongit,farkuta ja sitten toppahousut:)

College-housut on meidän pojalla. Oon yrittänyt katsoa jotain vähän nätimpiä esim. H&M:stä niin sopii paitoijen je neuleiden kanssa paremmin. Farkuissa sitten kulkee kotona, mutta oon ajatellut nuo college-housut kuitenkin käytännöllisimmiksi koulussa toppahousujen alla.

meillä kolmasluokkalainen oli pukenut pikkarit, pitkätkalsarit, college housut ja ohuet toppahousut(lunta ja pikkasen pakkasta) Ei tykkää laittaa farkkuja kun ne on kylmät ja kovat(kuulemma)

Meillä ekaluokkalaisella on farkut ja kylmemillä säillä lisätään sitten vielä pitkät kalsarit. Kolmasluokkalainen ei ole vielä kouluun toppahousuja laittanut.. pitkillä kalsareilla ja farkuilla kulkee.

Mulla ei oo koululaista, mutta kaveri juuri esitteli ostoksiaan, oli ostanut ekaluokkalaiselle pojalleen muutamat pehmoiset farkut ja kangashousut, joita poitsu voi koulussa käyttää (siis toppahousujen alla). Kivemmat kuin perinteiset farkut, siistimmät kuin collegehousut tai verkkarit.

Yhteistyössä