Koululaisten vanhemmat huomio... yökyläilyistä asiaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lasten kaverit on yökylässä n. 1 x kk,joskus useammin.
Lähinnä viikonloppuisin,koska arki on mulla sen verran aikanen,että en tohdi ottaa vieraita lapsia-jos vaikka ovat herkkäunisia..Mutta on niitä poikkeuksiakin ollut..

Omat lapset saavat olla suurinpiirtein saman verran yökylässä.Eli sen 1 x kk

Minulla oli ennen periaatteena, ettei yökyläilyä arkena, mutta olen tullut toiseen tulokseen. On niin helppoa, kun kaveri tulee suoraan koulusta, samalla kyydillä ja aamulla pääsee kouluun helpolla. Ja tyypit tekevät mahdolliset läksyt yhdessä ja menevät nukkumaan normaaliaikaan, ajoissa. Ei mene arki sekaisin keneltäkään, eikä tarvitse viikonloppuna säheltää kyytien kanssa.
Ja saapi viikonloput omaa rauhaa :whistle: :D.

Meillä nuo lapset siis 9 ja melkein 8v. Asutaan kaksiossa niin ei tuota tilaakaan juuri liiemälti ole. En tiedä mistä johtuu mutta usein kun lapsilla kavereita kylässä niin tulee sellasta pientä kinaa ja nahistelua niin sitä en sitten jaksa kuunnella. Kaipa minä olen sitten niin epäsosiaalinen tapaus etten jaksa hirveää härdelliä ympärillä.

Meillä taas tilanne rauhoittuu ekstra-muksun avulla... AlQaida kavereineen (10 v.) ottaa IRAnkin (7 v.) juttuihinsa mukaan, isommat taas pysyvät omissa porukoissaan, mutta pienemmät antavat heille tilaa.

Nytkin nuorempi lähti kaverinsa luo yökylään. Vanhempikin olisi voinut mennä mutta ei sitten kuitenkaan jostain syystä halunnut vaikka alkuun oli lähdössä. Kyseessä molempien kaveri. Joten se siitä että olisin saanut viettää lauantai-iltaa itsekseni. :(

Yhteistyössä