koululla järjestettävä itsenäisyyspäiväjuhla oppilaille ja vanhemmille.. pukeutumisasiaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
eli miten pukeutuisitte ja mitä pukisitte lapsille päälle? koululaiset on siis ala-asteikäsiä. pitäiskö olla ihan viimisen päälle juhlavaatteet? vai siisti paita ja farkut?

laita ne pesunukkaiset ja venyneet collegehousut jotka on muksullasi muutenkin joka pv koulussa, toisaalta onhan kyse juhlasta jos sittenkin laitat ne risat verkkahousut :)

Itsenäisyyspäiväjuhla on JUHLA johon mielestäni pukeudutaan juhlavasti.
Tytöillä nätti mekko, pojilla siistit housut (EI FARKUT), paitapusero, ehkäpä vaikka neulatakki

Itsestäni en osaa sanoa, ei ole mitään nättiä juhlamekkoa talven juhliin, pitäis varmaan ostaa.

Pojalle laittaisin tummat suorat housut, valkoisen paidan, rusetin kaulaan, tumma liivi. Tytölle valkoisen juhlamekon.

[QUOTE="vieras";24750778]Mä en ymmärrä tätä suomalaisten tapaa alipukeutua joka paikkaan.[/QUOTE]

Suomi suomalaisille ja suosi suomalaista työtä, siis suomi verkkarit vei voiton tälläkin kertaa:D

Alkuperäinen kirjoittaja minä minä minä;24750819:
Suomi suomalaisille ja suosi suomalaista työtä, siis suomi verkkarit vei voiton tälläkin kertaa:D

No, mä en olekaan ihan suomalainen. En kyllä asukaan täällä. Oon vaan käymässä. Mutta musta on kumma kun suomalaiset pukeutuu aina niin tylsiin vaatteisiin. Ihan niin kuin he haluaisivat sekoittua massaan.

Yhteistyössä