[QUOTE="heh";26923167]Mun lapset ei ikinä kysyisi mitään tollasta, Woman's got to do what woman's got to do.
Kai olen kasvattanut väärin stiten. Esikoinen on 13, päivääkään ei ole ollut koulusta pois.
Sama juttu, eilen huomasin ketjun, jossa joku äiti tilitti kun hänen lapsi ja mies ihmetteli kun opettaja laittoi viestiä, heti reissariin, että kumma juttu kun tulee viestiä kun on kerran ollut läksyt tekemättä.'
Mun lapset tekisivät läksyt vaikka siihen menisi koko yö. siis että väsymys ei ole koskaan syy olla tekemättä velvollisuuksiaan. Ne olisi voinut tehdä aiemmin. Eri asia on jos jostain syystä kävi niin että vaikka s. 3 tuli läksyksi, mutta lapsi ei ollut kuullut. Mutta ei noinkaan ole käynyt kuin ihan 1-2 kertaa.
Eli: kummallekaan lapsistani ei tulisi mieleenkään että voi jäädä kotiin, aivan sama miltä näyttää.
Nytkin mun lapsen yläluomi turvonnut sääsken pistosta. tyttöjä molemmat lapset.[/QUOTE]
Olen samaa mieltä, että esteettinen huuliongelma ei ole poissaolon syy, mutta muutoin tämä kyllä kuulostaa vähän epäterveeltä touhulta. Hienoa, jos lapsesi ei ole ollut ikänään sairas koulupäivänä, mutta ei hienoa, jos hän ei saa edes sairaana ollessaan levätä tai esim. olla tartuttamatta muita. Hienoa, jos lapsi on vastuuntuntoinen ja sitkeä, mutta ei hienoa, jos suhtautuu velvoitteisiinsa pakkomielteen omaisesti ja vaatii itseltään täydellisyyttä. Nämä ihmiset päätyy lataamoon, nämä on just näitä jotka leipoo kotitekoista pullaa kiljuva vauva toisella käsivarrella viikko synnytyksestä kun on äiti tulossa kylään, kun väsymys ei ole mikään syy löysätä tahtia.