Oon asunu 98 vuodesta lehtomäessä(ja tällä hetkellä 13 v) ja silmät pyöreinä täällä luen kun lehtomäekä haukutaan.Olen asunut salmentöyryntie 2 ja nyt mertakujalla ja voin sanoa että ei mitään pahaa sanottavaa.Nyt tässä mertakujan kerrostalossa on vain ja ainoastaan suomalaisia . Mamut,mustalaiset,ryssät,suurimmat alkoholistit ja narkkarit ovat linnouttautuneet lähinnä utunmäentielle ja sielä ne suurimmaksi osaksi pysyy.Utunmäentiellä kun käväsin niin tultiin kysymään pillereitä mutta sielä aina sattuu ja tapahtuu mutta esim täällä mertakujalla on harvinaisen rauhallista .Jotkut paikat/kadut täällä on tosi rauhallisia ja jotkut ei aina niinkään.Lehtomäessä on ollu hyvä asua,kaupat lähellä ja kirjasto sekä koiran omistaville on täällä paljon koirapolkuja ja lenkkeilymaastoa.Siihen asti kun itse osaa käyttäytyä ja olla aukomatta päätään niin ongelmilta välttyy.
Jos tälläistä teidän mielestä "hämminkiä" ei kestä niin käypääkä Helsingissä tai muuttakaa mettään asumaan,sielä ei muuta huutoa kuulu ku linnun laulua.