Kouvolan väki...hoi!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Elikkäs jos tonne hesee pääsee yläkertaan vaunujen kanssa niin sinne sitten,,, käyn maanantaina kattomassa... mut entäs se aika?
Olisko se mahdollisesti jo ens viikolla vai vasta seuraava?
Mulle ainakin kävis vaikka jo ens viikolla, olisko tiistai? mut entäs sitte aamupäivä, iltapäivä, vai ilta? illalla siellä voi olla teinejä aika paljon, mutta kuinka moni pääsee aamupäivällä? Ottakaas kantaa nyt muutkin ja sanokaa omat mielipiteenne paikasta ja kertokaa aikoja miten teille sopii parhaiten??????

No jos menee siihen, lapset mukaan niin sitten ehdottomasti aamupäivällä klo 11 kieppeillä. Meillä nukutaan yleensä yli neljään ja illat on muuta ohjelmaa täynnä. Mutta eihän se meistä ole kiinni se tapaaminen. Alkava viikko käy muuten mut ei perjantaina, tiistaista en osaa sanoo muuta kun jos mun selkärangan rusautushoito aiheuttaa päänsäryn niin tiistain ole petipotilas.

Jos tapaaminen ens viikol nii joudun jättämään väliin...
Kouluhommat puskee niskaan ja autokin menossa pieneen remonttiin...tiedä pääsenkö edes tiistaina kouluun... Bussilla en lähde pojan kanssa tulemaan.

No nih, nyt on asia varmistettu ja todellakin, hesburgerin yläkertaan ei pääse muuta kuin rappuja pitkin, joten sen mukaan tapaamispaikkakin on vielä auki. Ellei sitte tavata siinä alakerrassa? Onhan siinäkin niitä "isoja pöytiä"???? Mä en ainakaan keksi enää muita paikkoja kouvolasta. Onks muilla ideoita?
Ja entäs sitte se aika? Jos tää viikko ei käy ja ens viikko ei käy niin sitte se seuraava viikko? ? ? Jos sovittas näin alustavast et siin aamupäivän aikaan joskus????

Oisko se ihan mahottomuus, että jos tarvii vaunut/rattaat ottaa mukaan, niin kyllähän auttamalla ne saa kannettuakin rappuset ylös
Tai sitte yks mahollisuus on toi rosso... siellä on ainakin jonkin moinen leikkipaikka lapsille ja hissikin löytyy....? Jos heitän lonkalta tosta ajan sanotaan 8.12 (ke) klo 10 rossossa niin onko monta jotka ilmottautuu mukaan?? vai oisko kuitenkin viikonloppu parempi?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.11.2004 klo 21:18 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.11.2004 klo 14:16 -ä77- kirjoitti:
8.12 (ke) klo 10 rossossa

Oletkohan varannut tilaa vai miten meinaatte sisään päästä kun aukeaa vasta 11.00 :whistle:

AHA!!!! ootko tulossa vai????
Voinpas sanoo, et en tienny, ku ei oo tarvista ollu mennä noin aikasin, mut kiva ku informoit muakin tos asiassa,,, mistäs päin kouvolaa oot? Ja jos mulle ei sattunu kirjotusvirhettä niin varmaankin se oli vain "heitto" tolle ajalle ja paikalle, ajastahan se loppupelis kaikki kuitenkin riippuu,,,, joten tod. näk. aika ja paikka vaihtuu kuitenkin vielä, koska ilmoittautuneit ei oo kovinkaan montaa.......(?) Mun mielest toi hesburger olis kuitenkin parempi paikka, ei oo ihan niin kaunisteltuna "fiini" paikka.... ja hintatasoakin aatellen............
mielipiteitä jo ilmottautuneilta ja oikeesti tulossa olevilta ja kiinnostuneilta......oisko se 8.12. kuitenkin voimassa? :whistle: :laugh:

Näillä näkymin pääsen kyllä sillon 8.12 klo 11 mennessä. Kuinka monella on sit niin pieniä että tarttee vaunuja, ajattelin vaan käiskö turvakaukalo tai sitteri tai sit isommat istuu jo syöttötuolissa. Meillä kaksi viirikkiä oikein ja ajattelin uskaltautua ilman rattaita ja viisipistevaljaita. Ja siis Hese mieluummin kuin rosso lasten kanssa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.11.2004 klo 16:50 tutteri himmeenä kirjoitti:
Näillä näkymin pääsen kyllä sillon 8.12 klo 11 mennessä. Kuinka monella on sit niin pieniä että tarttee vaunuja, ajattelin vaan käiskö turvakaukalo tai sitteri tai sit isommat istuu jo syöttötuolissa. Meillä kaksi viirikkiä oikein ja ajattelin uskaltautua ilman rattaita ja viisipistevaljaita. Ja siis Hese mieluummin kuin rosso lasten kanssa.

Meillä pikkuisella on päikkäriaika eikä turvakaukaloa ole, joten matkarattaat mun pitänee ottaa mukaan. Esikko ei enää tarvitse syöttötuolia.

Pitäkeehän mukavaa miunkin puolesta...

Mie en pääse aamupäivisin mihinkään, kun ei oo autoa saati korttia. (Autokin on rikku tällä hetkellä... pitää vesipumppu vaihtaa.)

Lisäks toi 8.päivä sattuu just koeviikolle, jolloin mie keskityn lukemiseen.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.12.2004 klo 14:59 tutteri kirjoitti:
Onkos tää tapaaminen nyt sit sovittu? Kyselen vaan ettei tuu buukattua mitään ihmeempiä.

eiks tää ois?? klo 10(-11) 8.12. hesburgerin alakerta. josta voi siis myös siirtyä yläkertaan, mistäs myö tunnetaa toisemme?

Yhteistyössä