Kova kipu kasvojen oik. puolella - MITÄ TÄMÄ ON?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelottaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelottaa

Vieras
Flunssaa takana kolmisen viikkoa, yhä jatkuu. Eilen aamulla alkoi kova kipu, jomotus, särky kasvojen oikealla puolella poskipäässä. Yöllä en saanut kivulta nukuttua. Aamulla kävin terv.keskuksessa terv.hoitajalla, joka katsoi poskiontelot -kunnossa olivat. Lääkärille en saanut aikaa. Nyt kipu taas tosi kovana; tuntuu nenävareessa, poskipäässä, leuan takaosassa ja takahampaassa kasvojen oikealla puolella. Tuntuu, että kipulääkkeetkään eivät tehoa. Huomenna menen sitten yksityislääkärille, kun terv. keskuksessa en päässyt. Pelottaa tuleva yö. Auttakaa, mitä tämä voi olla...?

milläs se hoitaja katsoi posket, ultralla vai??? meinaan jotkut hoitajat eivät osaa katsoa.. hyvin mahdollista et on poskiontelotulehdus.. pyydä päästä röntgeniin :) toi kuulostaa niin poskiontelotulehdukselta, tai siltä et sulla on limakalvoturvotusta siellä... äläpä suotta pelkää :) kokemusta omaavana tiedän...

Kiitos vastauksista! Kerkiää tässä jo säikkyä kaikenlaista, netti on paha paikka hakea tietoa jostain epämäär. kivusta, löytyy kaikkia hurjia sairauksia... Helpottaa lukea teidän ehdotuksia : )

Mulla tulee nykyään flunssan yhteydessä tuollaista kipua. Kunnon jomotusta lähinnä poskipäissä ja muissa kuvailemissasi paikoissa. Se tulee mulle siinä "vihreen rään"-vaiheessa..
Helpottaa yleensä hetkeksi kun saa tyhjenneltyä ne vihreet sitkeet räät sieltä poskionteloista. Koita suolavettä semmosella kannulla huljuutta nenäkanavasta toiseen, Ohjeet voi hakea googlesta. jospa joku osais kertoo tarkemmin sulle tosta, kun en itse osaa.

Yhteistyössä