kova pääkipu, ja verisuonet purkautuu silmistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
onko kellään ollut samanlaisia oireita? ja lisäksi mulla nyt vielä mustunut silmä luomen ulkoinen kulma vähän. onkohan ihan normaalia? olen nyt raskaana mutta vaikuttaako se asiaan?

ite epäilen et johtuu siitä et niskat ja hartiat niin jumis. mut sain hierojanki vasta perjantaiksi. saiskohan lääkäristä lähetettä nopeempaa jonnekki hierontaan?

tuleepa mieleen yks erittäin pahan toksemia-äiti, jolla vastaavanlaisia oireita...seuraili kotona pari päivää, meni sit tk:een josta lähetetiin sairaalaan. Lapsi menehtyi ja äitikin oli monta päivää teholla taistelemassa hengestään.
Eli jos et provoile, niin kiiruusti lääkäriin, miel.suoraan synnyttäjien vo:lle, ei minnekään tk-lääkärille!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tuleepa mieleen yks erittäin pahan toksemia-äiti, jolla vastaavanlaisia oireita...seuraili kotona pari päivää, meni sit tk:een josta lähetetiin sairaalaan. Lapsi menehtyi ja äitikin oli monta päivää teholla taistelemassa hengestään.
Eli jos et provoile, niin kiiruusti lääkäriin, miel.suoraan synnyttäjien vo:lle, ei minnekään tk-lääkärille!

no soitin terveyskeskukseen ja sanoi että ei oo tarvetta tulla... en tiedä musta aina tuntuu et ku menee päivystykseen niin ne siel ajattelee et tuokin turhaa tulee tänne... ja tosiaan sanoin kaiken mitä nyt olen tääläkin kirjoittanut ja oli sitä mieltä että ei tarvi särkylääkettä vaan naamaan ja hyvä.

Olet melko yksinkertainen, jos et oikeasti uskalla mennä päivystykseen. Ja tuo sun verenpainees torstaina ei kerro tätä tilannetta...huoh huoh ja huoh.

Mutta jos luulet, että päivystykseen voi mennä vaan pää kainalossa, niin ollos hyvä vaan. Minä kyllä kävisin ihan raskauden takia tarkistuttamassa tilanteen. Ei ole kuitenkaan vaan sun hengestäs kyse. Mutta älä ajattele sitten masuvauvaas yhtään.....

Yhteistyössä