kova patti takana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anteeksi tyhmyyteni...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anteeksi tyhmyyteni...

Vieras
hei missä sijaitsee häntäluu? tuntuuko se päällepäin? itse huomasin kovan patin takapuolessa pyllyn yläpuolella. (vaon yläosassa) ei ole kipeä mutta semmoinen isompi pahkura kuitenkin.

vai voiko se olla kasvain tai joku muu.

itseasiassa patti on ollut jo monta vuotta mutta nytten rupesin miettimään onko tämä joku vakakin juttu.. :(

se ei siis näy ulospäin olleskaan vaan niinku tuntuu kun painaa..

ja edellisen neuvon minä tein niin selkäsuorassa se tuntuu paremmin ja sit kun lössähdän niin se valahtaa alemmaksi. Tuntuu vähän samanlaiselta kuin esim solisluussa oleva luu kun vertailin mutta onkohan se nomaalia.

Alkuperäinen kirjoittaja Miä;25212296:
Se on häntäluu =)

hienoa jos joku edes veikkaisi täällä näin. kun ei tämä tosiaankaan minua mitenkään elämään oo haitannut mutta kun tuli vain nytten mieleen. ja kuitenkin ollut niin pitkään kun vaan muistan elämässäni taaksepäin.. Olen vähän syöpä yms kammoinen :/

hienoa jos joku edes veikkaisi täällä näin. kun ei tämä tosiaankaan minua mitenkään elämään oo haitannut mutta kun tuli vain nytten mieleen. ja kuitenkin ollut niin pitkään kun vaan muistan elämässäni taaksepäin.. Olen vähän syöpä yms kammoinen :/

Jos se tuolla miun testilla selvästi valahtaa alaspäin niin voin melkein luvata täysin varmasti että se on häntäluu, ei paniikkia =)

[QUOTE="vieras";25212306]Siis häntäluu on selkärangan päässä eli seuraat selkärankaa ja ennen kuin tulee tyhjää, niin se on se kärki. Googleta luuranko, niin näet.[/QUOTE]

keskellä se on ja sen patin jälkeen ei ole enää mitään luuta vaan pee :D

ja nyt ku noon sitä painellut niin koskee jonkin verran.

[QUOTE="aloittaja";25212389]eipä tämä minun elää ole haitannut mutta tuli vain syöpäyms epäily. muistain ainakin että yläasteella oli jo ja nyt kuitenki oon jo 26 :D ja hyvin tyhmä tämän ikäiseksi[/QUOTE]

Ei ole tyhmiä kysymyksiä ja silleen :D

[QUOTE="aloittaja";25212389]eipä tämä minun elää ole haitannut mutta tuli vain syöpäyms epäily. muistain ainakin että yläasteella oli jo ja nyt kuitenki oon jo 26 :D ja hyvin tyhmä tämän ikäiseksi[/QUOTE]
No ei voi olla noin pitkään ollut syöpää eli ole huoleti :).

Yhteistyössä