Kovat öiset kivut alkuraskaudessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Onko kellään ollut alkuraskauden aikana kovia vatsakipuja? Minulla on vasta todettu raskaus ja viime yöt ovat olleet todella tuskaisia. Öisin iskee kova kipu joka on jokseenkin menkkamaista. Minkäänlaista vuotoa ei ole tullut kuitenkaan. Hoitaja kyllä rauhoitteli niiden olevan ihan normaaleja mutta oman mielenrauhan saamiseksi ajattelin kysyä onko kellään ollut vastaavaa? Päivisin ei ole kovia kipuja. Pientä vihlomista välillä ja outoja tunteita mutta ei sen kummempaa. Herään keskimäärin 2-3 kertaa yössä näihin kipu kohtauksiin. Huolestuttaa :( Voisikohan olla merkki alkavasta keskenmenosta?

mulla oli esikoisen aikana ekat kolme kuukautta noita kipuja, johtuivat kuulemma siitä että kohtu kasvaa,jos ei vuotoa tule ole huoleti.mulla tulivat aina yllättäen.
kolmen kuukauden jälkeen alkoi sitten liitoskivut jotka olikin taas omaa luokaansa.

Mulla on ollut, varsinkin ekassa raskaudessa. Jopa niin kovia kipuja, etten päässyt liikkumaan, enkä pystynyt "kohtauksen" aikana edes puhumaan. Kerran mentiin ambulanssilla sairaalaan. Nuo ei siis supistuskipuja. Tosin oli siinä (ja muissakin raskauksissa) kipeitä supistuksiakin, jotka eivät mitään aikaan saaneet, kiusasivat vain minua aika tavalla..

että ei välttämättä ole vaarallista, mutta en tietenkään sinun tapauksesta osaa varmaksi sanoa. Oletko vielä lääkärissä käynyt raskauden aikana?

Alkuperäinen kirjoittaja ararauna:
Mulla on ollut, varsinkin ekassa raskaudessa. Jopa niin kovia kipuja, etten päässyt liikkumaan, enkä pystynyt "kohtauksen" aikana edes puhumaan. Kerran mentiin ambulanssilla sairaalaan. Nuo ei siis supistuskipuja. Tosin oli siinä (ja muissakin raskauksissa) kipeitä supistuksiakin, jotka eivät mitään aikaan saaneet, kiusasivat vain minua aika tavalla..

että ei välttämättä ole vaarallista, mutta en tietenkään sinun tapauksesta osaa varmaksi sanoa. Oletko vielä lääkärissä käynyt raskauden aikana?

En ole käynyt, kun tosiaan vasta todettu raskaus. Tämä saanut alkunsa hedelmöityshoidoista ja alkaa olla vasta 4rv kasassa. Siksi pohdin, että voisiko olla spontaani keskenmeno jota ei ilman hoitoja olisi edes tajuttu. hcg arvo oli eile (11 päivää alkionsiirrosta) 149. Oireita ehtinyt viikon verran olla.

Yhteistyössä