Kovien selkäkipujen takia käynnistys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko kellään käynnistetty kovien kipujen takia synnytystä? Minulla on helkkarin moinen selkäkipu, itken välillä kun sattuu.. Kävely on hankalaa, kun astun, sattuu selkään ihan hirveästi! Tavan särkylääkkeet ei auta. Nyt on viikkoja 35.

Tää menee vähän ehkä ohi, mulla ei siis ole käynnistetty. Mulla alkoi kamalat alaselkäkivut suunnilleen rv 33, käveleminen oli ihan tuskaa, toinen jalka meinasi pettää alta ja kipu säteili selkään joka askeleella. Mulla se johtui ilmeisesti siitä, että vauva laskeutui ja painoi johonkin hermoon. Kipu menikin sitten ohi n. 3 viikossa kun vauva oli laskeutunut vielä alemmas ja pian sen jälkeen poika syntyikin, rv 37+0.

yritettiin käynnistää mutta vasta kun viikoja oli 39 mutta eipä onnistunut oksitosiinilla eikä tableteilla,poika synty 4päivää lasketun ajan jälkeen omatoimisesti.siihen saakka olin sairaalassa ja sain kipu lääkettä selkäsärkyyn pistoksina reiteen ja kankkuun ja tabletteina suun kautta.hirvee kokemus

Eivät suostuneet käynnistämään vaikka mulla alkoi viikko ennen laskettua aikaa järjetön 24/7 pääkipu! Käskivät vaan vetää järjettömiä määriä panadolia. 3vkoa kärsin ja olin kyvytön tekemään mitään. Vauva syntyi 41+5 itsekseen ja siihen kohtaan loppui kipu!

Yhteistyössä