[QUOTE="vieras";24690753]Mitä kasviksia syötte talvella vai säilötkö tomaatit, salaatit jne.? Entä hedelmät vai syöttekö jokainen puoli kiloa marjoja talvisin? Olen nimittäin itse kasvattanut paljon kaikkea ja sillä tavoin toki säästää mutta silti talvella joutuu ostamaan paljon kasviksia, salaattia, hedelmiä..
Syöttekö pelkkää riistaa ja kalaa? Mitä kaloja kalastatte? Ja tuleeko sitä tarpeeksi koko talveksi?

Ihan noin mielenkiinnosta. Ettekö syö koskaan broiskua? Entä hygieniatarvikkeet? Ruokalistaa kaipaisin edelleen..[/QUOTE]
No talvella ostetaan kaupasta kasvikset,hedelmät. tuoretta on pakko saada välillä, tosin teen paljon kaalisalaatteja ja porkkanasta, lantusta raasteita. joihin sitten laitan puolukkaa ym. lisäksi. mutta eihän neljä henkeä viikossa mahdottomia tarvi kun käyttää noita juureksia.
marjoja syödään päivittäin aamu-ja iltapuurojen lisänä.
joskus ostetaan broileria. riistaa saadaan tuoreenakin melkein ympäri vuoden, mutta pakkasesta löytyy hirveä, poroa, metsä-ja vesilintuja, jänistä.
kalaa tulee myös ympäri vuoden kivasti. ahventa,kuhaa,haukea, madetta,särkeä.
hygieniatarvikkeet siteet, paskapaperi, shampoot,saippuat ostetaan halvinta mitä löytyy.
esim tämä viikko näin.
ruokiin kuuluu normaalit ruis-ja vaaleatleivät, maidot, rasvat, savuhirveä leikkeleenä(lämminsavua tällä viikolla).
vihreäsalaatti,tomaatti,kurkku
aamu-ja iltapalat on hiutalepuuroa ja leipää, marjoja
porkkana-lanttupyttis, metsoa uunissa.
hirvenjauhelihapullia, perunat,porkkanaraaste
muusia ja hirvigrillimakkaraa
purkkilihakeittoa
juureswokkia(kaalia, porkkanaa, paprikaa, naurista, sipulia)
uuniohrapuuro, mehukeitto.
perunat, porokäristys ja puolukkahillo.
meillä syödään edellisen päivänruokaa seuraavanapäivänä lounaalla, koska olen silloin lasten kanssa kolmestaan. teen päivälliseksi uuden ruuan.