Kp 51/30 nega, kohdunulkoinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierailija27
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vierailija27

Vieras
Olen tätä palstaa seuraillut välillä paljonkin mutta neuvoja ja kokemuksia kyselen nyt ensimmäistä kertaa.
Olen 27v ja seurannut kiertojani tarkasti viimeiseKiertoni on aina ollut noin 30 päivää (29-32) ja tulleet normaalisti. Ei siis ikinä ole jääneet pois Tänä vuonna ollut usean kuukauden pitkittynyt kohtutulehdus (PID) jota hoidettiin parilla antibioottikuurilla. Se altistaa kohdunulkoisille raskauksille ainakin. Muutenkin kohtuni on poikkeava ja sieltä on poistettu useita polyyppejakin tammikuussa.

Nyt ei ole muuta oiretta kuin tuo menkkojen poisjäänti (3 viikkoa myöhässä), rinnat olleet yli kaksi viikkoa todella kipeät ja turvonneet, muutenkin kroppaa turvottaa. Ei oikein muuta. Välillä vihlaisee vasemmalta alamahasta niin että tuntuu yläkropassa asti.
Ja raskaus on mahdollinen, miehen kanssa asun ja lapsi ei olisi katastrofi :)
Kaupan testit koko ajan puhdasta negaa, ei edes haamua. Kp 46 otettiin verestä testi joka sekin puhdas nega. Huomiselle on soittoaika lääkärille jolta saan gynelle lähetteen kohdunulkoisen raskauden tai kohtutulehduksen poissulkemiseksi.

Mutta onko kenelläkään omia kokemuksia kohdunulkoiseista?

Kohdunulkosesta ei kokemusta mutta mulla tuli plussa testiin vasta kp74. Mulla toki epäsäännöllinen kierto mutta voisko sullakin olla mahdollinen että tulisi esim. Ovuloimaton kierto väliin?

Nyt muakin alkanut pelottaa mahdollinen kohdunulkoinen. Kp on jo 53 ja nega testattu Kp50. Olen tikuttanut ovista digillä jo jokusen kuukauden ja tunnen sen myös hyvin. Kierto vaihtelee 28-34 mutta luteaali pysynyt samana 13päivää.
Ns.viime kierrossa ovulaatiota ei tullut ja menkat jäi tulematta, vain kp20-24 tiputteli toosi niukasti.
Ovulaatio tuli sitten kp42 ja nyt taas tuhrua ollut kp46-52. Nyt olis tuosta ovulaatiosta laskettuna dbo11. Oireita ei ole. Tässä oikeastaan toivoisi jo että menkat vain alkaisi. Lasta on yritetty n. puolivuotta.

Kyllä se kohdunulkoinen näkyy testissä ihan samalla tavalla kun kohtuun kiinnyttynyt.. ei se testi tiedä missä se on ;) Vaan samalla tavalla erittyy hormoneja oli kiinni missä vaan.. muuten vain siis kierto sulla sekaisin..

• Tykkää
Reactions: Mansikka3
Aloittaja tässä.
Niin mä uskon myös että olisi näkynyt ainakin siinä veritestissä viikko sitten. Nyt kp 53. Gynelle menossa tänään varmuuden vuoksi ettei esim kohtutulehdus ole uusinut :)

• Tykkää
Reactions: Mansikka3

Yhteistyössä