kp33 ja raskausoireita, mutta testissä nega?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
voiko testi näyttää virheellisesti negaa näin varhaisessa vaiheessa? kp 33/29 ja tänään tein apteekin oman testin, negaa näytti. rinnat kuitenkin arat, ällö olo ja outoja tuntemuksia vatsassa. menkatkaan ei alkanu. odotanko muutaman päivän ja teen taas testin? tein testin tänään päivällä mutta pissaa tuli todella vähän, vaikuttaako pissan määrä tulokseen? teenkö seuraavaksi aamupissasta ja milloin?

mulla näytti negaa aikonaan monien kehuma herkkä clearblue, tein testin ilmeisesti liian vähän aikaan rakossa olleesta pissasta tai viallisesta testistä sillä se nega täyttää tänä syksynä kaksi.apteekin testit on mulla aina näyttäneet haamun.tiedä sitä.

Oireet voit onnistua kehittämään... Sanoisin, että uusi testi aamupissasta muutaman päivän kuluttua. On toki sellaisia harvinaisia tapauksia, että raskaushormonin määrä on niin matala, että ei näy testeissä alkuraskaudessa.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Oireet voit onnistua kehittämään... Sanoisin, että uusi testi aamupissasta muutaman päivän kuluttua. On toki sellaisia harvinaisia tapauksia, että raskaushormonin määrä on niin matala, että ei näy testeissä alkuraskaudessa.

en usko että kehittäisin arat rinnat, tuntuu välillä että ne räjähtää :D
viime raskaudessa sama juttu, rinnat kasvo alussa paljon ja oli arat

Mulla on ihan samalla tavalla kun sulla. Lisäksi mulla tulee ruskeaa tuhrua pikkarisuojaan. Ällö olo, rinnat kipeät (yöpaitaan tuli pikku läntti nestettä toisesta rinnasta) aikamoista menkkakipuilua alavatsassa. Tein testin kp 29. Se oli negatiivinen. Eli ehkä vähän aikaista tehdä se. Edellinen kierto oli kuitenkin 28 ja tuntemuksia oli. Mulla pitäisi nyt olla kuukautiset, mutta ei niitä vain näy. Ainoastaan ruskeaa vuotoa pikkuisen. Alaselkää särkee. Mulla on ollut ovulaatiosta asti tuo alavatsa välillä kipeä. Rinnat kipeenä kohta jo 2 vkoa.

Yhteistyössä