Menkat 2vk myöhässä ja testit negaa/haamua??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -Ihmetystä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

-Ihmetystä

Vieras
Eli otsikossa se jo tulikin, menkat on lähes kaksi viikkoa myöhässä ja testit näyttää vuoronperään negaa ja hailakkaa haamua. Tänään viimeks tein PC:n liuskatestin, johon tuli ns. roskishaamu (n. puolen tunnin sisään) ja samasta aamupissasta Sofi One Stepin liuskan, siihen piirtyi samantien haalee haamu, joka kuivuessaan muuttui vaaleammaksi. Ollaanko tässä nyt raskaana vai ei, varaanko ajan neuvolaan vai gynelle vai mihin? Kokemuksia noista testeistä? Tein myös First Response-testin hätäpäissäni, mutta se puhdas nega. Edellisessä loppuun menneessä raskaudessa viivat näkyivät selkeinä testeissä ennen kuukautisten oletettua alkamista, siksi nyt vähän ulalla. :(

Oiskos se tuulimuna tai kemiallinen, menkat ei vaan vielä oo alkanu. Tai kohdunulkoinen, luulis kyllä että sitte alkas piakkoin vattakipuja. Kävisin pyytämässä jos kattoosiva verestä sen hcg:n ja että nouseeko se kunnolla.

Itselläni pari tuollaista tilannetta on päätynyt varhaiseen keskenmenoon - jos nyt edes niistä oikeastaan on ollut kyse. Voisit varmaan odotella viikon, parikin, josko testi vahvistuisi oikeaksi plussaksi tai sitten vuoto alkaa. Jos taas kumpikaan noista ei toteudu, lääkäriin...

Roskishaamu on yhtä kuin nega. Liuskaa ei voi lukea enää, kun se aika on täynnä. Tämän jälkeen tulos voi olla virheellinen.

Oliko se SOS-testin haamu ajan sisällä? Mä en ole koskaan saanut sillä väärää positiivista, eli kun olen tikkuun väriä saanut, olen ollut raskaana.

Mutta viiva on kylä melko nopeasti lähtenyt tummumaan, eli niin ei ole koskaan käynyt, että olisin siinä välissä saanutkin negaa tai haalempaa viivaa.

Voi olla kemiallinen raskaus, tuulimuna tai kohdunulkoinen, tai sitten kaikki voi olla kunnossa. Mä tekisin seuraavaksi digitaalisen testin mistä näkee viikot. Ja varailisin aikaa ultraan mikäli ei tule positiivista tulosta tai menkat ala.

chef, siihen one stepiin tuli haalee viiva ihan heti. luulin eka et se on sellanen ns. häviävä viiva, mitä noissa raskaustesteissä joskus on, mut siihen se jäi. mut tihrustaa saa kyllä et sen näkee. mut mieskin näkee sen, se on jo jotain :D t.ap

Viimeksi muokattu:
mä kerkesin odotella kuukautisia 4 viikkoa ennenkuin tuli positiivinen tulos...siis tein viikon välein...kun menkat olisi pitäny alkaa jne... eli oli vaan ylipitkä kierto tuolla kierroksella ja testissä ei näkynyt sen vuoksi..

• Tykkää
Reactions: Lilypie
dgsg , sulla oli siis hedelmöittyminen tapahtunu myöhemmin ku luulit vai eikö vaan hcg erittyny alussa? mä niiiiiiin toivon, että noi haamulaiset tosta vahvistuis <3 Pari kemiallista ja yks km takana..

chef, siihen one stepiin tuli haalee viiva ihan heti. luulin eka et se on sellanen ns. häviävä viiva, mitä noissa raskaustesteissä joskus on, mut siihen se jäi. mut tihrustaa saa kyllä et sen näkee. mut mieskin näkee sen, se on jo jotain :D t.ap

No ei sen vahva tarvitse olla, jotta se osoittaa raskauden alkaneeksi.

Tämäkin on positiivinen.

• Tykkää
Reactions: Lilypie

Yhteistyössä