Krapulaisia kysymyksiä

Daisy De La Hoya

Aktiivinen jäsen
21.04.2007
5 236
0
36
Miksi sitä kutsut?
Mä krappeks, darraks tai ihan vaan krapulaks.

Paljonko joudut huomaan, että saat tämän olotilan seuraksesi?
Mä juon vähän tai paljon, se tulee aina. Yleensä siis paljon. 0,5l vodkalla yleensä pärjään.:D

Minkälaisena kuvailisit sitä?
Mulla kamalaa aaltoilevaa pahaa oloa (harvoin oksennan). Pää ihan jumissa, eikä ajatus kulje. Säikky, vainoharhainen olotila.

Miten hoidat sitä?
Roskaruokaa ja seksiä mahdollisuuksien mukaan. :p

Milloin viimeksi? Eilen. B)

Alkuperäinen kirjoittaja nintzu81:
Miksi sitä kutsut?
Krapulaksi

Hyvin vähäinen määrä nykyään riittää

En ole koskaan oksentanu krapulan takia. Mua väsyttää, päätä särkee ja on veltto ja huono olo

Miten hoidat sitä?
Roskaruokaa ja jotain hapokasta juomaa

Milloin viimeksi? En edes muista... Varmaan 3vuotta sitten

Mä kutsun varmaan noilla kaikilla nimillä.

Mulla on äärettömän huono viinapää ja seuraavan päivän olotila on aivan järkyttävä, yleensä oksennan vähintään 12 tuntia jos oon juonut illan aikana esim. 5 siideriä (enempää ei uskalla edes ajatella). Alkoholi ei siis todellakaan taida sopia mulle...

Siksi juonkin todella harvoin, ruuan kanssa nautin lasin kaksi viiniä ja siinä kaikki. Kun lähden ulos niin koko ajan jännitän, että vieläkö uskaltaa yhden juoda vai alkaako sitten se pahoinvointi.

Milloin viimeksi? No siitä on jo aikaa, ei vaan tuon kamalan olotilan takia halua sitä enää kokea.

hänkkä,darra,rapula,kanuuna...
riippuu päivästä,joskus riittää pari-kolme ja krapulan ainekset on koossa,joskus sietää enemmänkin ilman seuraamuksia.. :/
väsyttää,joskus pahaa oloa,hipiä kipiä,enimmäkseen sellanen kooma olo
lepo ja tajuton mässäily auttaa tai ei auta,mukavaa kumminkin (jos ei siis ole posliini jumalan palvonta-krapula )
kunnon krapulasta on kyllä aikaa useampi viikko,odotettavissa vuoden ensimmäiselle päivälle :$

Rapula, kankkunen, kanuuna...
Nykyään riittää jo pari kaljaa koko öiseen oksennukseen :/
Ei voi kuvailla ku pää pöntös koko ajan...
Kromi helpottaa.
Juhannuksena viimeksi =)

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Kromi helpottaa.
Juhannuksena viimeksi =)

Ai, joku muukin oksentaa helposti. Auttaako kromi tosissaan? Pitääkin kokeilla.

darra ja rapula ja mul o tosi harvoin ku en juurikaan juo nykysin. Aiemmin ko join ni ei tullu mitään mut ny vuos on ollu niin et on tullu vaiks jois vähänkin.. ja iha vain pääsärkyä mutta ei muuta :) jos liikaa juon ni oksennan saman tien ja käyn unelle jo sillo yöllä ku tuun baarista tms :p

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Kromi helpottaa.
Juhannuksena viimeksi =)

Ai, joku muukin oksentaa helposti. Auttaako kromi tosissaan? Pitääkin kokeilla.

Kromi on paras lääke, se tasoittaa verensokeria ja siitähän rapula juuri johtuu, kannattaa ottaa eka jo illalla.

kankkunen

ööh, pienimmästä määrästä en tiijä mistä kankkunen tulee kun ompi aina tullut otettua enempi kun on ottanut

Laatta lentää, tärisyttää, palelee...

Buranaa ja kahvia. Ja sängyn pohjalle ie voi jäädä vetelehtimään vaan väkisin ylös.

Tämän vuoden tammikuun 2 päivä. Vietin yksinäni uutta vuotta päivän myöhässä :whistle:

Miksi sitä kutsut?
Kaamea kankkunen

Todella paljon kaikkea sekaisin

Minkälaisena kuvailisit sitä:
Päähän koskee, paha olo, ei jaksa tehä mitään

Miten hoidat sitä?
Roskaruokaa ja seksiä :D

Milloin viimeksi? Onkohan viime kesän jälkee ollu sellaista krapulaa, josta vois valitttaa..:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja nintzu81:
Miksi sitä kutsut?
Kanuuna

En pysty edes niin paljoa juomaan, että sen saisin. Ja huom. siksipä tulenkin usein juoneeksi aivan liikaa ja liikaa usein, kun sitä ei tule..

--

Miten hoidat sitä?
Yleensä "krapula" aamuna harrastettu seksi on parasta mitä sille päivää voi kuvitella tapahtuvaksi.

Milloin viimeksi? Perjantaina oltiin ukon kanssa viihteellä ja eilen oli kyllä vähän väsähtänyt olotila

:ashamed:

Krapula.

Joskus se tulee jo yhdestä paukusta.

Päänsärky, heikotus, tuskanhiki.

Kunnon krapulaan, siis siihen, että vietän koko päivän pää pöntössä. tarviraan ainakin kahdeksan annosta suht nopsaan nautittuna.

Ja se hoidetaan kahvilla ja suolaisella tai oksentamalla ja kärsimällä.
Buranakin auttaa kummasti.

Yhteistyössä