krediitit + taatelit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ewi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ewi

Aktiivinen jäsen
27.07.2009
2 737
0
36
monellako krediitillä + taatelilla ootte valmistunu jouluun face bookissa/ aapelissa??? itte aapelissa koitan hakee joulu ilmettä :xmas: ------------>> sinne oon panostanu parin päivän sos tuella :heart: ...........yks mitä oon miettiny et montako krediittii------taatelii teiän mielestä ihmisellä pitää olla et se on teistä rikas?? :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja huolestunut täti:
Kerropas, onko sulla joku diagnoosi ja minkämerkkinen lääkitys?

ittellä on molemmat taas :xmas: ------>> itte oon ihan ilonen että on taas hoiossa???? sanonko ei oo sun tehtäväs niistä huolehtii-------->> ammattilaiset sen tekee =)
onko ittelläs muuten monta taatelia??

Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:

ittellä on molemmat taas :xmas: ------>> itte oon ihan ilonen että on taas hoiossa???? sanonko ei oo sun tehtäväs niistä huolehtii-------->> ammattilaiset sen tekee =)

Ok, jopas helpotti. Onko diagnoosi mikä?
Ei oo vielä taateleita, mutta jospa jouluksi ostaisin :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ok, jopas helpotti. Onko diagnoosi mikä?
Ei oo vielä taateleita, mutta jospa jouluksi ostaisin :)

edelleen------------>> it is not your business-------------->> just be cooking

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
taatelikakku kyllä maistuis, mutta en osaa semmosta leipoa :p

taateli on aapelin virallinen raha yksikkö-----------elikkäs voit kännylläs tilata taateleita ja sillä ostella omalle ukolles kaikkia kivoja kleduja jne jne jne ja esim joulun aikaan joulu juttuja :xmas: itte ostan jotain vilkkuvaa :xmas:

edelleen------------>> it is not your business-------------->> just be cooking

Onkos siinä jotain hävettävää? Eiköhän yhdellä ja toisellakin ole diagnooseja ja niihin lääkitystä. Mietin vaan, että onko sun lääkitys kohdillaan?
Mutta jos sun omasta mielestä kaikki ok, niin mikäs sen parempaa!

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
taatelikakku kyllä maistuis, mutta en osaa semmosta leipoa :p

taateli on aapelin virallinen raha yksikkö-----------elikkäs voit kännylläs tilata taateleita ja sillä ostella omalle ukolles kaikkia kivoja kleduja jne jne jne ja esim joulun aikaan joulu juttuja :xmas: itte ostan jotain vilkkuvaa :xmas:

on sen verran virallinen että jätän nuo leikit niille joille se sopii :D

monellako krediitillä + taatelilla ootte valmistunu jouluun face bookissa/ aapelissa??? itte aapelissa koitan hakee joulu ilmettä :xmas: ------------>> sinne oon panostanu parin päivän sos tuella :heart: ...........yks mitä oon miettiny et montako krediittii------taatelii teiän mielestä ihmisellä pitää olla et se on teistä rikas?? :xmas:

:o :laugh: :laugh:

Yhteistyössä