Kreikassa matkanneet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pipsis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pipsis

Vieras
Elikkäs, ollaan perheen kanssa lähdössä Kreikkaan lomalle syyskuun alussa. Mielenkiinnolla olen seurannut näitä talouskeskusteluja ja hieman epäileväisellä mielellä nyt. Onko totta, että suomalaisiin suhtaudutaan tietyllä varauksella ja yrmeydellä, vai onko se vain joidenkin keksimää juttua? Olen lukenut, että suomalaiset saavat huonompaa palvelua yms.
Tää on meidän ipanan ensimmäinen matka ulkomaille, enkä haluaisi siitä jäävän huonoja kokemuksia.
Eli tänä kesänä matkanneet, kuinka oli asiat?

Me tultiin juuri sieltä ja itse olen sitä mieltä että palvelu oli erinoimaista. Mä luulen että se voi enemmänkin johtua siitä että jotkut suomalaiset ei ymmärrä esim. että hymyileminen on ihan sallittua, kiittää kannattaa joka välissä ja kaikista tärkein kiire on parempi jäättää suomeen.

Ihan höpöä. Kyllä ne turistikohteissa työskentelevät kreikkalaiset tietävät, että heidän tulonsa on täysin riippuvaisia turisteista, ei siihen paljoa tukipaketit vaikuta.
Eli sinne vaan, Kreikka on ihan syystä suosittu lomakohde, ystävälliset ihmiset, hyvä ruoka jne.
Ihan varmasti saatte parempaa palvelua kunkeskimäärin Suomessa.
Varmaan joku känninen yrmy-uuvelo saanut huonoa palvelua ja vetänyt tuollaiset johtopäätökset...

Yhteistyössä