kreikka- mihin kohteeseen pienten lasten kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PulttiBois
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PulttiBois

Aktiivinen jäsen
14.10.2005
2 620
1
36
eli elokuuksi olisi tarkoitus lähteä etelään. turkkiin mies ei halua ja minä en bulgariaan- kreikasta molemmat innostui. :D

nyt vaan on hakusessa kohde kreikasta, joka sopisi lapsiperheelle hyvin. lapset ovat matkan aikana n. 2,6v ja 4,6v.

ehdotuksia kohteeksi ja hotelli valintoja kanssa saa laittaa (lasten allas pakollinen) :D

kiitos :flower:

Mä taas kehun viime kertaista hotelliamme :) Oli sen verran mainio hotelli lasten kanssa.
Oltiin siis viime syyskuussa lasten kanssa Rethymnonissa Kreetalla. Hotellina oli Finnmatkojen Blue Star hotelli, Ibiscos Garden. Hotellissa on neljä lastenallasta, joista yhdessä on aivan huippukiva mustekalaliukumäkisysteemi. Kuvia löytyy Finnmatkojen sivuilta. Lapset tykkäs aivan valtavasti ja tässä altaassa uitiinkin monta tuntia päivässä. Aikuisillekin oli kaksi isoa allasta. Joissa myös meidän pienet ui uimarenkaalla. Niissäkin oli mm. vettävaluva "sieni", ym vesijuttuja. Hotellissa oli lapsillekin omat pienet aurinkotuolit, jollaisia en ole ennen missään nähnyt.
Yleensä emme syö juuri hotellin ravintolassa iltaisin, mutta Ibiscoksessa oli niin hyvä ruoka, että söimme monta kertaa. Lapsille oli buffetpöytä, 4? ja sai syödä mahan täyteen mitä halusi. Hotellissa oli myös ohjelmaakin lapsille, mm. taikuri.
Joka paikkaan pääsi liuskoja pitkin tai hissillä, joten rattailla oli hyvä kulkea. Henkilökunta oli aivan ihanan ystävällistä :) Huoneetkin oli hyvät. Me olimme yksiössä altaalle päin, ja reissussa oli 2 aikuista ja lapset 1,5v, 4, ja 5,5v. Hyvin sovittiin.
Rethymnon on tosi kiva kaupunki. Ranta on hyvä, ja vanhakaupunki on mun suosikki! Aivan ihana. Minijuna-ajelullekin pääsee lasten kanssa, jos kiinnostaa.
En voi kuin suositella! Hotelli oli halvempi kuin esim. Plataniaksessa vastaavat neljän tähden hotellit. Käyppäs katsomassa Finnmatkojen sivuilla.
Ollaan oltu lasten kanssa myös Plataniaksessa, mutta jos näisä valitsisin niin ehdottomasti Rethymnon.

Oletko käynyt kreikka.net sivuilla? Sieltä saat myös paljon tietoa.

Vielä lisään pitkään selostukseeni. Hotellissa on myös lapsille kiva leikkipuisto, jalkapallokenttä, pingis ym. tekemistä. Lapset viihtyvät hyvin. Vieressä on myös pieneläinpuistokin.

Yhteistyössä