Kröhöm...Hieman nolo kysymys,mutta pelottaa..Raskaus ja itsetyydytys..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nolona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nolona

Vieras
Tuossapa tuli villiinnyttyä puuhailemaan yksin ja huomasin sit sormessa verta..Nyt menossa rv 32+6. Mistä tiedän nyt et onko veri limakalvoilta vai kohdun suulta?
Se on semmosta ihan veren punasta mutta jäi pyyhittäessä papruun viiva..Ei esim. pissan mukana tullut pyttyyn asti. Voivoi..Viimeks tänään neuvolan terkka sano että herkästi synnärille näytille jos verta. Mulla eteisistukka ja sektio edessä..Hieman kyllä tuntuu alapää kummalta eli ihan kuin limakalvoja kuumottas..

Mitä teen?

Noh,ihan perinteisesti yhdellä sormella tyydytin. Paikat melkosen tiukat eli en alkanu sonne survomaan väkisellä mitään. Tokihan limakalvot verekkäämmät ja turvoksissa raskaana,muttamutta..

Okei..Seurailen siis,mutta sit on kai jo kiire jos alkaa ihan valumalla tulla tai tulee pöksyyn asti.. Voi hemmetti. Lääkäri on antanut 2 kertaa jo raskauden aikana yhdyntäkiellon kun tuhruillu. Pari kertaa on hiivan taki limakalvot ärsyyntyneet niin että tuhrutellut. Mutta omasta touhuamisesta ei oo aiemmin kyllä vuodellu.. :(

Miksi sä sit tunget mitään ittees jos on yhdyntäkielto? Eikös sitä voisi itsekseen suristella tai sormella kokeilla ihan klitoriksen kohdiltakin jos tekee tyydytystä mieli...

Mutta joo: Seurailisin ja lääkäriin heti jos alkaa vuotaa enemmän!

[QUOTE="vieras";26247171]missä kohtaa ap sanoi tunkeneensa itseensä muuta kuin sormensa??!
[/QUOTE]

Ei missään, mutta mä käsitin että nimenomaan sen sormensa sinne on sisään laittanut. Voi olla, että ymmärsin väärinkin... Mutta jos on yhdyntäkielto päällä ni mä en kyllä riskeeraisi mitään enkä työntäisi sisään edes pumpulipuikkoa...

Ei missään, mutta mä käsitin että nimenomaan sen sormensa sinne on sisään laittanut. Voi olla, että ymmärsin väärinkin... Mutta jos on yhdyntäkielto päällä ni mä en kyllä riskeeraisi mitään enkä työntäisi sisään edes pumpulipuikkoa...

Olen kyllä joutunut työntämään yhdyntäkiellosta huolimatta sormeni esim. hiiva lääkkeitä käyttäessäni muutamaanki otteeseen. Ymmärsin silloin että yhdyntä vaikutta kohdunsuulle asti kun miehellä vehje sormea ja plajon pidempi ja paksumpi jne..

Vielä "päivitän" tilannetta. Äsken veski-reissulla tuli ihan valkovuotoo eli taisi olla limakalvoita se veri,mutta seurailen tässä loppuillan ja vielä yöllisillä vessa-retkillä :) Kiitos kaikille vastauksistanne.

Ei sun tarvitse sanoa siellä että harrastit itsetyydytystä. Sanot vaan että verta tulee. Mä ainakin seurailisin hetken ja jos verenvuoto jatkuu tai lisääntyy, niin näytille.

Tuli muuten mieleen että mullekin tais käydä just noin raskauden loppuvaiheessa. Mulla oli alkuraskaudessa uhkaava keskenmeno ja alku- ja loppuvaiheessa määrättiin vuodelepoon. Mä kävin ihan näytillä ja katsoivat kohdun suun tilanteen. Ei mennyt kauaa siitä kun oli jo sentin auki. Ja sitten olikin sentin auki ihan tonne rv 42+0 käynnistykseen saakka. :D

Juups. Paikat oli kovasti kiinni ja kiinteät viikko sitten perjantaina ja kohdunkaulaakin oli melkein 5cm jäljellä,vaikkakin supisteli viime viikolla kipeästikin,niin ei ole vaikuttanut mihinkään. No joo,viikko sitten tilanteeseen on huono verrata mutta tarkoitin tuolla että ei edes supparit ole paikkoja avannut,joita ei kyllä ole nyt ollu ehkä kolmeen päivään onneksi. Taida unohtaa nyt koko homman ja jos vielä vessareissuilla punasta ilmenee,soitan sitten ja revin sillon stressiä. Nyt ei se auta asiaan,kun ei vuotele,supistele tms. mutta vauva ainakin myllää ihan kamalasti :heart:

Yhteistyössä