Kromista apua makean himoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suklaasalmiakkilakritsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suklaasalmiakkilakritsi

Vieras
Onko kukaan saanut apua kromista makeanhimoon?
Itse olen syönyt nyt vasta 3 päivää. Vielä ei kyl auta tippaakaan. Enkä kyl odotakkaan vaikuttavan. Täytyy toi purkki syödä ja kattoa josko siihen mennes.
Miksi sitä on niin heikko luonne.
Tupakastakin oli helpompi päästä eroon.

Ei auta kromi.

Mutta se auttaa, kun lisäät ruokaasi rasvaa ja proteiiinia ja vähennät tyhjiä hiilareita (helppona nyrkkisääntönä: kaikki se, joka on valkoista vehnää ja/tai sisältää paljon sokeria).

Makeanhimo katoaa itsestään.

T. Entinen karkkinarkki =)

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Ei auta kromi.

Mutta se auttaa, kun lisäät ruokaasi rasvaa ja proteiiinia ja vähennät tyhjiä hiilareita (helppona nyrkkisääntönä: kaikki se, joka on valkoista vehnää ja/tai sisältää paljon sokeria).

Makeanhimo katoaa itsestään.

T. Entinen karkkinarkki =)

Monipuolista ruokaa syön. Ehkä enemmän kasviksia voisin syödä. Vaaleata leipää meillä ei syödä tippakaan eikä olla pullaakaan syöty pitkiin aikoihin.
Tuntuu et tää on jo hemmetti sairautta tää makeanhimo. Kauheella himolla vetää naamaansa ja sit on niin huono omatunto ku olla ja voi.
Luonteen lujuutta vaaditaan vaa ei näytä sitä ny olevan.

ei se auta,mut oikeesti auttaa ku sitkeesti oot vaan syömättä,mulla on noin viikossa-kahessa makean nälkä hävinny,alku on hankalaa ja tekis ihan sikana mieli kaikkee mutta ku oot sitkee ni sut takuulla palkitaan

Mä en oo tarvinnut mitää poppakonsteja makeanhimoa hillitsemään. Mulla se häipyy yksinkertaisesti sillä, että on syömättä makeaa. Muutama päivä on tiukkaa, sitten ei tee mieli. Meillä vieläkin jääkaapissa laatikollinen Mars-patukoita, kun ukko voitti ne. Ja saavat olla....ei tee mieli.