Krooninen hiivatulehdusko???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mulla on 6kk ollu hiivatulehdus enempi tai vähempi ja olenkin nyt pitkällä diflucan kuurilla. Diflucania kirjotettiin mulle 6 kk ja nyt olen 3kk tätä syönyt kohta putkeen. Lääkäreissä olen rampannut, koska oireet ovat todella outoja välillä ja vaikuttavat jo omaan mieleen todella paljon. Lääkäri sanoi, että ärhäkkä hiiva kyseessä! Aikaisemmin ei ole ollut hiivoja ja tämä vaiva ilmaantui ihan yhtäkkiä elämääni. Välillä oireet häipyvät ja kohta taas potti räjähtää käsiin.. Mulla on myös ollut päänahan hilseilyä, jota koskaan ei ole ollut ja minulle myös puhkesi kynsisieni.. Onko mun kroppa täysin jossain tilassa vai onko näillä yhtäläisyyksiä toisiinsa, vai pelkkää sattumaa? Onko kellään kokemuksia vastaavasta ja miten ootte päässeet eroon näistä? Kurkkuun on myös alkanut tulemaan proppuja ja näitäkään ei ole koskaan aikaisemmin ollut. Tuntuu, että voiko tämä olla enää todellista! elämänlaatu todella kärsii:/
Kiitos asiallisista vastauksista:)

Sinuna kokeilisin karsia kaiken sokerin ja venhäjauhot kokonaan sapuskoista veks vaikka pariksi viikoksi. Toki hiivalla leivottuja ja käymällä tuotettuja välttelisin myös.

Joskus ruokavalio tekee ihmeitä!

Pese alusvaatteet 60asteessa ja hajusteettomalla. Nuku ilman pikkareita. Karsi ruokavaliosta vehnä ja sokeri. Vältä stringejä. Hoida hiiva myös mieheltä.
Kokeile myös emättimen ph-arvoa tasaavia emätinkapseleita sekä karpalokapseleita.
Nämä toimi minulla.

Edellä mainitut asiat, plus
Maitohappobakteereja pitää myös käyttää.

Ja käytäthän myös paikallisvoidetta Pevison, se pitää levittää uloimmista häpyhuulista peppuaukon ympärille asti.
Plus

Yhteistyössä