Kropan kiinteytys ja pieni painonpudotus, onnistuuko näin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja --
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

--

Vieras
Olen nuori naispuolinen ihminen ja haluaisin näin kesää kohden kiinteyttää kroppaa, pudottaa ehkä muutaman kilon painoa ja saada kuntoa kohenemaan.

Tämän hetkiset mitat ovat 159cm/62kg.

Tarkoituksena olisi reenata lihaskuntoa kotioloissa 3-4 x viikossa. Tämän lisäksi harjoittaisin kestävyyttä kuntopyörällä, jumppaamalla tai tanssimalla pari kertaa viikossa n. tunnin verran kerrallaan.
Ja pienenä lisänä, ruokavalio on kunnossa.

Mitä mieltä olette, onko tälläisestä reenauksesta mitään hyötyä?
Vinkkejä saa toki antaa. : )

Mikään liikuntaguru en ole,mutta jos ruokavalio on kunnossa eikä pudotettavia kiloja ole ton enempää,niin etköhän onnistu ihan hyvin! Itsekuria vaan että oikeesti teet noi ajattelemas liikuntakerrat (alkaen heti huomenna),tässä on kuitenkin vielä aikaa kesään.. Vappuunkin vielä 10 viikkoa.

Olenkin tässä joo viime viikolla aloitellut kyseistä reeniä ja hyvin on alkanut.

Lihaskunnossa harjoitan monipuolisesti kaikkia eri lihaksia, käsipainot löytyy muttei kyllä mitään sen ihmeellisempiä kuntoiluvälineitä.

Varmasti onnistuu. Itse olen käynyt salilla pari kertaa viikossa reilun puolen vuoden ajan. Ei mennyt kun pari kuukautta aloituksesta, kun moni tuttu huomasi, että olen alkanut urheilemaan.

Olenkin tässä joo viime viikolla aloitellut kyseistä reeniä ja hyvin on alkanut.

Lihaskunnossa harjoitan monipuolisesti kaikkia eri lihaksia, käsipainot löytyy muttei kyllä mitään sen ihmeellisempiä kuntoiluvälineitä.

Kunhan teet treenin niin, että oikeasti tuntuu, varmasti saat tuloksia kesään mennessä. Muista pitää myös huilipäivä, jolloin kroppa palautuu.

mulla suht sama homma. pituutta 159cm ja painoa 59kg. tarkoitus oli pikkuisen pudottaa painoa ja kiinteyttää. ruokapuolen olen jo aikaa sitten kuntoon hoitanut mutta se ei ainakaan painoon vaikuttanut mitenkään. Liikuntapuolen kanssa olen hieman hukassa. Reippaan kävelylenkin vaunuilla teen joka päivä mutta tarttis varmaan jotain lisää vielä siihen. Koska nyt ei näy mitään tuloksia.

Yhteistyössä