Kropasta: Mitä haluat sinussa katsottavan ja mitä katsot vastakkaisessa sukupuolessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MattiMikko84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MattiMikko84

Vieras
Minkä kropan osan kehuminen saa tuntemaan sinut seksikkäämmäksi ? TOP3
Mikä on seksikkäin kohta vastakkaisen sukupuolen kropassa mitä katsot? TOP3

Minä, mies 31-vuotias
Jos minua katsoo: 1.takapuoli 2.reidet 3.vatsa
Naisen kropassa pidän seksikkäämpänä 1.takapuoli 2.rinnat 3.reidet

Laadukas kysely ;)

No eihän tohon noin voi vastata. Sis kun jossain kävelee vastaan sopusuhtainen mies. Sit se jää katsomaan, suoraan silmiin ja hymyilee. Se on se juttu.

Hauikset toki ovat katsottavia. Ja persus. Ja pohkeet.

Ite en niin jaksa innostua kehuista. Tai ainakin "sulla on täydellinen perse" on jo loppuunkulutettu. Tosin hymyn kehuminen saa mut hymyilemään uudelleen.

(naisissakin mä jään usein tuijottamaan kasvoja ja ilmeitä, ne joko kiehtovat ja kiinnostavat tai sit ei)

Jatkan vielä vähän.

Sit on sekin juttu, että jos joku tarkoituksella pullistelee hauiksiaan, näyttää se ällöltä. Tai jos naispuolinen tarkoituksella pyllistelee tai esittelee rintojaan turhan avaralla kaula-aukolla.

Mä en taida pitää ihmisistä jotka olettavat olevansa täydellisiä jostain kohtaa ja siksi tuovat juuri sen esille.

Kun mä kehun, toivon että se oikeasti ilahduttaa eikä oo vaan se juttu mitä kuulee pitkin päivää.

(ja tästä pitää poislukea ne bileet sun muut missä on luvallista tai jopa tarkoituksenmukaista näyttää seksuaalisesti parhaat puolensa tai totetuttaa fetissejään)

Muut katsokoot mussa mitä katsookaan, mutta valitsen listalle silmät, koivet ja kädet. Ainakin näitä korostan itse pukeutumisessa/laittautumisessa.

En osaa sanoa, mitä katson muissa ihmisissä. Kun vastaan kävelee sellainen straight outta dressmann ad -jäbä o-partoineen, niin tulee kyllä tsekattua koko paketti :D Naisten sirot kädet kiinnittävät huomiota, sekä pidän naisilla pyöreähköistä kasvoista. Ne kiinnittää huomion.

Katsokoon mussa vaikka kokonaisuutta. En osaa sanoa mitä pitäis katsoa. Joskus joku on sanonut että kasvoni kiinnittivät huomion.
En kyllä tiedä miksi :D

Itse katson kokonaisutta, kasvoja, silmiä.

Keskisormea, minua ei tarvitse tuijotella, kiitos vain.

Tai jos totta puhutaan niin hymyä, olisi kiva että suuhen tulisi aina vastaukseski takaisin vilpitön hymy. Tai edes vilpillinen. Mikään ei ole masentavampaa kuin se että hymyilee vastapuolelle, mutta sieltä tuijottaa värähtämätön hapannaama takaisin. Sillon sitä tuntee itsensä hylkiöksi.

eN ole ollenkaan sellanen nainen että tuijottelisin miesten kroppia, tai kenenkään muunkaan. Miksi niitä pitäisi tuijotella. Löydän esteettiset nautintoni ihan muunlaisista asioista kuin ihmisistä.

Jos joku kommentoisi omia ruumiinosiani, kokisin sen erittäin loukkaavana, olivatpa millä mielellä tahansa sanottu. En tykkää ollenkaan.

En ole tosikko jos tekstistäni saa sellaisen kuvan, mulle vaan nuo ihmiskropat ei ole se maailman tärkein asia, itseasiassa ne ei kiinnosta laisinkaan. Toisekseen yleensä Suomessa kuljetaan onneksi kaikki vaatteet päällä, että missä homodiskoissa sitä pitäisi sitten juosta jos ihmisvártaloita haluaisi kyttäillä.

eN ole ollenkaan sellanen nainen että tuijottelisin miesten kroppia, tai kenenkään muunkaan. Miksi niitä pitäisi tuijotella. Löydän esteettiset nautintoni ihan muunlaisista asioista kuin ihmisistä.

Jos joku kommentoisi omia ruumiinosiani, kokisin sen erittäin loukkaavana, olivatpa millä mielellä tahansa sanottu. En tykkää ollenkaan.

En ole tosikko jos tekstistäni saa sellaisen kuvan, mulle vaan nuo ihmiskropat ei ole se maailman tärkein asia, itseasiassa ne ei kiinnosta laisinkaan. Toisekseen yleensä Suomessa kuljetaan onneksi kaikki vaatteet päällä, että missä homodiskoissa sitä pitäisi sitten juosta jos ihmisvártaloita haluaisi kyttäillä.

Mitä sitten vastasit tähän ketjuun? Kun ei kerta kiinnosta. Vartaloita voi katsella vaikka on vaatteet päällä eikä olla missään baarissa.

Mä en oo koskaan tajunnu miks joku haluaisi olla seksikäs..?

Jipii, löysin sieluntoverin. Tätä mä olen myös aina ihmetellyt. Itse olen halunnut olla aina mahdollisimman "seksittömän näköinen", minusta on se on ollut erittäin vastenmielistä kun miehet ovat kommentoineet tai huudelleet alentavilla kommenteilla.
Onneksi ikä on tohon tuonut helpotusta, mutta edelleenkään en missään nimessä haluaisi olla seksikäs. Enhän edes paneskele enää, joten miksi lipoisin huuliani ja iskisin tissejä tiskiin.

Jipii, löysin sieluntoverin. Tätä mä olen myös aina ihmetellyt. Itse olen halunnut olla aina mahdollisimman "seksittömän näköinen", minusta on se on ollut erittäin vastenmielistä kun miehet ovat kommentoineet tai huudelleet alentavilla kommenteilla.
Onneksi ikä on tohon tuonut helpotusta, mutta edelleenkään en missään nimessä haluaisi olla seksikäs. Enhän edes paneskele enää, joten miksi lipoisin huuliani ja iskisin tissejä tiskiin.

Ei seksikkyys nyt ihan tuota tarkoita...

Yhteistyössä