Mun puolest voidaan vaihtaa nimi vaikka heti. Kunhan päätetään mikä nimi laitetaan, voisin aloittaa sen pinon, niin keräilis sinne sitten ekaan viestiin kaikkien halukkaiden lähtötilannetta ja tuloksia, joita voisin päivitellä sitten. Niin ne on helppo siitä sitten katsoa.
Mä olen kyl sellainen, että palkitsen itseni herkuilla, mutta toisaalta niiden suhteen mulla ei ole mitään kieltolinjaa, joten kuuntelen kyllä kehoani mitä tekee mieli. Ja noi mun onnistumiset on niin harvassa, että itselle ei herkuilla palkitseminen on ongelma. Herkkujen vuoksi, kun mun paino ei ole noussut tai jäänyt takkuamaan. Tätä keinoa en toki suosittele kenellekään.
Se mitä Nöpö sanoi pienistä tavoitteista ja itsensä palkitsemisesta on hyvä juttu. =) Varsinkin, kun just huomasin, että se on noinkin "pienestä", tosin 500g viikossa painonpudotusta olis mulle jo iso saavutus, sellaista tapahtuu 2-3krt (maksimissaan) vuodessa.
Samoin nuo motivointitaulukot. Itse harrastan kaikenmaailman taulukoita. Ja saan niihin aikaa kulumaan kiitettävästi. Se on vaan niin kivaa seurata omaa treeniä ja painoa. btw. eilen tyhjentelin kaappeja ja pahvilaatikoita löysin paperin jossa oli mun painoja ennen keskenmenoja. Sieltä löytyi sitten alimmillaan lukuja 52,3-54,2 Että noilla sitä on menty. Toki ikää on tullut lisää se 5,5vuotta, vaikkei vielä saa puhua niistä iän tuomista kiloista (joilla nyt tarkoitetaan vaihdevuosikiloja), niin olen sitä mieltä, ettei kolmekymppisenä ole tarkoitus enää painaa samanverran kuin kaksikymppisenä. Ja vielä pieni lisäys, ettei monetkaan kaksikymppiset ole ihannepainon alarajoilla, mutta joka tapauksessa pointti varmaan tuli selväksi.
Sain tänään kuntoplussan ja kg-lehden postissa. Niitä tulee ahmittua sitten ruuan sijaan. Löysin itselleni viikko sitten pätevän keinon saada kalorit yli 1000 päivässä. Joskaan tässä ei ole hyvää se, että tulee tuoremehua juotua samalla se 1/2 litraa päivässä. Pitää yrittää rajoittaa kahteen ja puoleen desiin, kun vaan saan aikaiseksi, varmaan kun koulut alkaa niin ehkä sitten. Tai sitten jää tilaa sille toiselle kahdelle ja puolelle desille, kun tulee koulumatkat. =) Niin asiaan, olen siis päässyt taas Knorr Vien makuun. :heart: Eli yks vie purkki ja 2,5dl valion appelsiini mehua. Mun aineenvaihdunta läks käyntiin oikein tehokkaasti. Ei sillä, että aineenvaihdunta voisi jumia, hidastua hieman ehkä, jos ei syö. Mutta anyway. Eli löysin keinon siihen, ettei mulla ole nälkä ja kuitinkin kun tiedän, että pitäs syödä hyvin että jaksaa..

Niin tuosta löysin avun siihen voimattomuuden ongelmaan.
Treenit pitäs aloittaa huomenna 1,5viikon tauon jälkeen. Olen ollut todella saamaton. Mutta tänään en ehdi, koska lähdetään siukun ja saksalaisten sukulaisten kanssa möksälle käymään. Pitää lähteä kuvaamaan. Aurinko saisi hitusen kyllä pilkistää, ettei ihan harmaata mössöä ole kaikki kuvat täynnä. Haluais kuvata varjoa ja valoa..
Jep näinpä taas tuli "pulikoitua" aiheen vierestäkin.