Kuin salama kirkkaalta taivaalta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Voi ei....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Voi ei....

Vieras
iski vauvakuumeen päälle. Olen vannonut ja vakuuttanut, että toista lasta en halua, mutta nyt, ihan yht'äkkiä iski järkyttävä vauvakuume. Pari päivää olen ajatellut pelkkiä vauvoja ja miettinyt miten mukava olisi hoivata ja köllötellä lattialla pienen kanssa.

Olen yrittänyt perustella itselleni, että ei enää tässä iässä kannata alkaa vauvoja tekemään. Ja miten kiinni pienessä ihmisessä alkuun olisi. Mutta, ilmeisesti alitajunta ei ole samaa mieltä perusteluista mitä itselleni esitän..... Lainavauva voisi olla paikallaan, että oma kuume menisi ohi.

Aina kun mä kuumeilen uudesta vauvasta, katson noita kahta jo olemassa olevaa lasta ja niiden kinastelua ja muistan, että ei se vauva ole kauaa pikkuinen nyytti, vaan siitä tulee samanlainen hulivili kuin nuo on. :D
Se auttaa kummasti taas eteenpäin.

Mä kävin viime viikonloppuna katsomassa kaverin vauvaa ja vaikka mä oon aina ollut sitä mieltä että enää en lapsia kenenkään kanssa tee niin jostain syystä se aiheutti ihmeellisiä tunteita. Tosin se pikkuinen ei huutanut tai paskantanut mun sylissä eikä mua velvoitettu heräämään sen kanssa yöllä joten kokemus ei verestänyt muuta kuin hyviä muistoja. Mahtavia ne vauvat joka tapauksessa on.

Mä kävin viime viikonloppuna katsomassa kaverin vauvaa ja vaikka mä oon aina ollut sitä mieltä että enää en lapsia kenenkään kanssa tee niin jostain syystä se aiheutti ihmeellisiä tunteita. Tosin se pikkuinen ei huutanut tai paskantanut mun sylissä eikä mua velvoitettu heräämään sen kanssa yöllä joten kokemus ei verestänyt muuta kuin hyviä muistoja. Mahtavia ne vauvat joka tapauksessa on.

Kiitos vaan kannustuksesta ja järjenpuhumisesta :D

Meillä mies on ollut kokoajan toisen lapsen kannalla joten jos vaan tästä suuni nyt aukaisisin, niin ei mies hanttiin pistäisi.
Minä kaipaan nyt sitä järjen ääntä joka sanoo, ettei enää, ei 8 vuoden ikäeroa lapsille jne jne.....

Mulla ja mun vanhimmalla veljellä on 13 vuoden ikäero, ja hyvin ollaan toimeen tultu :D

Miksei sitä saisi lapsia saada, jos kerran haluaa ja siihen fyysisesti on kykenevä? :)
(eikä varmasti nyt paljoa auttanut tämäkään kommentti, mutta.. :saint:)

Piti ihan muokata, laskin väärin tuon ikäeron vanhimman veljen kanssa :laugh:

Viimeksi muokattu:
Mulla ja mun vanhimmalla veljellä on 13 vuoden ikäero, ja hyvin ollaan toimeen tultu :D

Miksei sitä saisi lapsia saada, jos kerran haluaa ja siihen fyysisesti on kykenevä? :)
(eikä varmasti nyt paljoa auttanut tämäkään kommentti, mutta.. :saint:)

Piti ihan muokata, laskin väärin tuon ikäeron vanhimman veljen kanssa :laugh:

Ei auttanut ei :D

Harmi kun lähipiirissäkään ei ole vauvoja joita voisi käydä hoivaamassa ja muistuttamassa itseä siitä "vaativasta" vauva-ajasta.

Ei auttanut ei :D

Harmi kun lähipiirissäkään ei ole vauvoja joita voisi käydä hoivaamassa ja muistuttamassa itseä siitä "vaativasta" vauva-ajasta.

No tuohon vaativuuteen on paha sanoa, itse kun vasta esikoista odottelen, mut jotenki tulis mieleen et helpompaa sen toisen hoitaminen on, mitä ensimmäisen. Kun kaikki on tuttua, ja tietää mitä tekee :) Toki niitä vaativiakin vauvoja on olemassa, mutta tuskin mitään niin ylitsepääsemätöntä on etteikö siitä selviäisi. Ihmisellä on vain yksi elämä, miksi sitä ei sitten käyttäisi kuten haluaa? :)