kuinka arvokkaita astioita arabiat ovat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hölmöläinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hölmöläinen

Vieras
siis vanhat mulla tuotantoa hajanaisesti 50-,60-,70- ja 80-luvuilta. sellaisia iloisenvärisiä retrokuoseja osassa on. kun mulla oli keksi lautasen ayksi näistä lautasista ja kaverini sanoi että kuinka raaskin laittaa käyttöastioiksi noita.. =O mä olen ihan pihalla noista.. onko ne siis kovinkin arvokkaita.?

no yks ainakin on sellasta missä on keltasia auringonkukkia kai? ja toisessa on jotain punasia marjoja tai vastaavaa sit seinällä on sellaisa valkosia missä on jonkin kukan kuva sininen.

arabiat on tehty käyttöä varten, ei kaappiin. ne kyllä kestää. meillä syödään arkisinkin Paratiisi-lautasilta, vaikka olen siitäkin saanut kommenttia, että miten raskin antaa lasten syä niiltä. haloo, ostin ne käyttöä varten.

Yksittäinen astia (teevati, lautanen, kahvikuppi) ei yleensä ole missään huippuhinnoissa. Harvinaisemmat astiat joita on tehty vain pieniä sarjoja voivat sitten olla hyvinkin arvokkaita -mutta kannattaa huomata että jos siinä on pienikin särö tms niin keräilyarvo on yleensä noin 0?.

Yhteistyössä