Kuinka avoimia olette parisuhteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kinsella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kinsella

Jäsen
18.02.2008
408
1
16
Pohjois-Savo
Kuinka avoimia olette miehenne kanssa parisuhteessa? Piereskelettekö esim. miehenne kuullen? :D

Eräs kaverini sanoi ettei voi vieläkään piereskellä miehensä kuullen saatika olla kusella hänen nähtensä vaikka ovat olleet 3 vuotta yhdessä. Kuulema se on noloa hänen mielestään eikä hän ymmärrä sitä, miten me olemme melkein alusta asti olleet sellaisia.

Ei mua kyllä hävetä piereskellä miehen kuullen tai olla vessassa hänen nähtensä. Ihan normaalia se on, miksi sitä pitäisi salata ihmiseltä jonka kanssa jakaa muutenkin elämänsä?

Mä en piereskellyt tietoisesti kumppanin kuullen ensimmäiseen 8 vuoteen. Voit kuvitella ne vatsanväänteet :D tulin siihen tulokseen ettei mun tarvitse kotonani pidätellä ja nyt jos pierettää juoksen äkkiä toiseen huoneeseen ja päästän siellä :D kuului se sitten tai ei!

Kyllä kehtaan piereskellä ja käydä vessassa miehen kuullen, miks sitä pitäis jotenkin hävetä?? En varmaan pidätä pierua nimittäin alkaa sattuu mahaan kun pidättää.

me ollaan oltu 10 vuotta yhdessä mut silti en tykkää jos mies tulee vessaan kun olen siellä. mä van haluan säilyttää jonkun yksityiseyyden. eikä mies siitä ole sanonut mitään. en mäkään tuppaa sinne silloin kun toinen on siellä. ja miks pitäis? ja tuskin edes olis mikään kiva näky jos vaihtais jotain sidettä just... tai pyyhkii paskapersettä

mun mielestä voi kyllä olla sen verran kohtelias että käy päästämässä sen paukun toiseen huoneeseen/vessaan ihan vaan sen hajun takia... ällöö syödä siinä aamupalaa ku toinen päästelee haisevia paukkuja....

Piereskellä kyllä voi, mut vessaan meen yksin ja suljen oven. Ihan siksikin, että en todellakaan halua, että ukko pitää ovea auki kun on vessassa. Joku yksityisyys sentään...

Vaikka exältä kyl ravistkin :D

me ollaan oltu 13v. yhdessä ja aika outoa olisi jos pitäisi miehen edessä nolostella...voin piereksiä, pissata, kaivella vaikka nenääni tai "viihdyttää itseäni", so what. ei myöskään miehen tarvitse nolostella minun vuokseni eli voi kaivaltaa muniaan, röyhtäillä jne. halutessaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hyi oksu:
mun mielestä voi kyllä olla sen verran kohtelias että käy päästämässä sen paukun toiseen huoneeseen/vessaan ihan vaan sen hajun takia... ällöö syödä siinä aamupalaa ku toinen päästelee haisevia paukkuja....

vaikka meillä pierräänkin sohvalla, niin ei toisen syödessä tietenkään

No mä olen ollut mieheni kanssa 14 vuotta, enkä edelleenkään piereskele mieheni kuullen. Enkä käy vessassa ellei ovi ole lukossa, en todellakaan voisi mennä sinne pissalle samaan aikaan kun hän ajaisi vaikka partaansa.

Mieheni ei myöskään piereskele mun kuullen tai käy vessassa niin että mä näen. Eikä siinä ole mun mielestä mitään outoa.

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:

valitettavasti mun mies päästelee niitä paukkuja ruokapöydässäkin... :/

Meillä mieheni pystyy piereskelemään siskoni kuullen ja toisinpäin. :) Ei se meille ole mitenkään nolo asia, vaan ihan normaalia koska muuten saa kärsiä niistä vatsanväänteistä.

Ei me kyllä koskaan ruokapöydässä päästellä! :snotty:

Mie meen pissalle niin yleensä mulla jää ovi raolleen, mies saattaa tulla partaa ajamaan tms, ylleensä meillä aamut menneeki vessassa ihan yhtäaikaa, eikä siinä minusta ole mittään outoa. Harvemmin mulla ilmavaivoja on mut jos on niin pruut vaan ja hihitys päälle. Röyhtäilenki, mie sika... Ihan normaaleja ruumiintoimintoja, mitä niitä häpeämmään.

Kovin avoimia ollaan. Niin avoimia, että en kerro mitään :D. Tai siis ei mulle tule mieleen mitään, minkä takia laittaisin esim. vessan oven lukkoon. En ole koskaan laittanut, jos kaksin ollaan tässä kotona. Aah, olenpas, silloin kun riidellään, molemmat laittaa ovan lukkoon mielenosoituksellisesti.
Yhteiseloa saman katon alla reilu 6 vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:

valitettavasti mun mies päästelee niitä paukkuja ruokapöydässäkin... :/

No sanot sille ettei päästele!? Kyllä mun mies saa aikamoisen ripityksen jos alkaa päästelee ruokapöydässä eikä ole yhtään ylireagointia mun mielestä.

Pieresken kyllä miehen kuullen, mutta yritän tehdä sen tietysti aina mahdollisimman hiljaa :) Ihan vain siksi, koska mua ärsyttää mun mies kun pitää "täysillä" päästellä kaikki ulos. Voisi silti olla huomaavainen vaikka muuten piereskely on ihan luonnollista.

On mies nähnyt kun olen siteitä vaihtanut. Eiköhän se niitä mun eritteitä ole nähnyt ja mahani auki sektiossakin (silloinkun vauva saatiin ulos ja mies meni katsomaan sitä niin samalla näki vatsani ammollaan) eikä siitäkään säpsähtänyt että varmaan se piereskeleminen on kyllä vähiten pahin asia mitä se on musta nähnyt/kuullut.

meillä ainakin ollaan melko avoimia kaiken suhteen.
voidaan käydä pissalla kummatkin vaikka toinen olisi vessassa samaa aikaa,piereskellään molemmat ja raavitan sieltä mistä kutittaa oli paikka sitten kankku tai tissi:D
esim. saunaan mennessä ennen kuin aloin odottamaan saattoi mies olla suihkussa kun itse istuin pissalla ja otin tampoonin pois. miks häpeilemään luonnollisia asioita..:)
mut kakka rauha on ollut ja tulee olemaankin:D