K
Keittiönoita
Vieras
Vain silloin, jos joudun sairaalaan, halvaannun kaulasta alaspäin tms. Saan olla pois töistä ilman sairaslomaakin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aika sama juttu. Oikeastaan se on kuolintodistus vain, joka edes työnantajalle kelpaisiAlkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Tässä firmassa ei kukaan sairasta!! Ei! tai ainakin hoitavat työnsä vaikka toinen jalka haudassa.
Alkuperäinen kirjoittaja dani:Ja näille "nuhakitisijöille" tiedoksi- Entinen duunikaveri kärsi vuoden verran nuhasta ja pikkiriikkisistä flunssanoireista.
Kävi välillä läkärissä, mut "ei viittiny sit kun ei oo ku hiukan nuhaa.." enää.
Ei tarvii enää mennä.
Sai sydänlihastulehduksen, meni kolmessa kuukaudessa niin huonoon kuntoon, että oli sairaalassa. Kuoli sittemmin kun se sydän vaan petti. Kyseessä oli 33 vuotias sairaanhyväkuntoinen ja urheilullinen mies.
Että juu, mitäs sitä saikulle, ku duunissa vittuillaan...
Mä näpyttelen työkseni tietokonetta ja voin tehdä töitä kotoa käsin. Jos olen flunssassa, jään yleensä tekemään etätöitä, jotta en tartuta työkavereita. Yrjötaudissa, jossa vointi on tosi huono eikä koneen ääressä jaksa istua lainkaan, en tarvitse sairaslomaa vaan voin viettää päiväni vessassa ilman todistuksiakin. Ja mä voin sitten tehdä töitä viikonloppuna, jos jonain päivänä olen tosiaan niin raato, etten kykene töitä tekemään.Alkuperäinen kirjoittaja tosiaan:kannattaa huilata jos on kipeä... itse olin viime talvena töissä pouli kuntoisena ja loppujen lopuksi flunssasta kesti toipua neljä kuukautta ja astmalääkkeet pääle... mutta tein tosi raskasta työtä fyysisesti (normi miesten töitä metallifirmassa)en vaan malttanut olla pois kun niin työstäni tykkäsin...