Kuinka helposti ultraan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolissaan .
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolissaan .

Vieras
Kun siinä rakenneultrassa näky joku istukan pieni osa kohdunsuun päällä mutta ei kuulemma ainakaan pitäis haitata kun siinä ei oo verenkiertoa ja sitten sen PITÄIS ainaki siirtyä pois tieltäkin..
Nyt mua on alkanu kuitenkin pelottaa että mitä jos siitä on haittaa synnytyksessä kun muutenkin on ruvennu pelottamaan koko synnytys... Aattelin että haluisin mennä ultraan vielä tarkistamaan että onko se lähtenyt pois eestä ja ettei se varmasti haittaa... Kätilö joka viimeks ultrasi niin katteli kauheen pitkään ja mietti kauan enennku sano että sitä tuskin tarvii tarkistaa myöhemmin...

Meillä on täällä siis normaalisti vaan np- ja rakenneultra eikä mitään sen jälkeen. Neuvolalääkärikäyntejäkin on vaan 1 ja se on vasta edessä, eikä sekään siis katso ultralla.
Ja nyt siis rv 30+

Kuinka helposti siis pääsis ultraan tarkistaan asian? Vai onkohan turha kysyäkään?

meilläpäin (helsinki) ultraan pääsee jos neukkutäti katsoo aiheelliseksi.Itse kävin "ylimääräisissä" ultrissa normaalia pienemmän sf mitan takia.yksityiselle jo lompakko kestää:)

yksityisellä ultra kelan korvausten jälkeen n 70e, eli yksityiselle vaan, itse ainakin halusin tietää esim että onko napanuora kaulanympärillä jne. ennen synnytysta

eikös maksamalla pääse ultraan?
täällä mulle on nyt laitettu ultrat viikoille 12 ja 20 alustavasti,sit jos haluan mennä useemin maksaa tonne sairaalaan 20€ käynti..

Yhteistyössä