Kuinka hidastaa synnytyksen alkua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rosaleena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä tulen kertomaan miten kävi... Otin panadolia äsken ja nyt olen esikoista nukuttamassa
.. jään suoraan sänkyyn köllöttelemään ja nukkumaan tästä. Katsotaan mitä yö tuo tullessaan.. Jospa vielä hellittäisi nuo supistukset.

Olisko syntymäpäivä uuden vuoden aattona miten paha? Harvalla lapsella synttärit päättyvät illasta ilotulitukseen... Hmmmmm. ;)

Minä tulen kertomaan miten kävi... Otin panadolia äsken ja nyt olen esikoista nukuttamassa
.. jään suoraan sänkyyn köllöttelemään ja nukkumaan tästä. Katsotaan mitä yö tuo tullessaan.. Jospa vielä hellittäisi nuo supistukset.

Olisko syntymäpäivä uuden vuoden aattona miten paha? Harvalla lapsella synttärit päättyvät illasta ilotulitukseen... Hmmmmm. ;)

Ei se.varmaan niin kauheeta alle kouluikäisenä ole olla syntyny vuoden viimeisinä päivinä,mutta sit koulussa voi olla että on vuoden muita nuorempi.mulla esikoinen on syntyny tammikuun alussa ja änen luokkakaverinsa 31.12. Ja eron kyllä huomaa( en sano etä aina näin).itellä laskettuaika tammikuun 5. Ja jännään kans ettei vaan syntyis ennen vuodenvaihdetta ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Sfhklölghkgh;27779046:
Ei se.varmaan niin kauheeta alle kouluikäisenä ole olla syntyny vuoden viimeisinä päivinä,mutta sit koulussa voi olla että on vuoden muita nuorempi.mulla esikoinen on syntyny tammikuun alussa ja änen luokkakaverinsa 31.12. Ja eron kyllä huomaa( en sano etä aina näin).itellä laskettuaika tammikuun 5. Ja jännään kans ettei vaan syntyis ennen vuodenvaihdetta ;)

Minä pidän sinulle peukkuja, että sinulla pysyt yhtenä kappaleena vuoden vaihteen yli. Meille on tulossa vielä poika, joten täytyy sit lähempänä koulun alkua harkita, että meneekö ekalle vasta vuotta myöhemmin kun eroa ei olisi kuin päivä kaksi v. 2013 syntyneisiin. No, sitä on turha murehtia näin etukäteen..

Ja eniten tuosta "myöhäisestä" syntymä ajankohdasta on oikeastaan vain se alaikäisyyden aika.. Sitten se muuttuu aika merkityksettömäksi.. Ja mitä vanhemmaksi tulee niin sitä vähemmän se haittaa :D

Kyllä on kiva kirjoittaa tällä kännykällä kun ei näe rivin loppua vastatessa lainaamalla toisen viestiin. Piti sanoa, että eniten "haittaa" myöhäisestä syntymä ajankohdasta on haittaa alaikäiselle (ja sille 17-vuotiaalle malttamattomalle nuorelle, jonka kaverit ovat käyneet jo vuoden baareissa). :D

Luulen, että asiasta saan kuulla monet kerrat nuoren suusta, jos näin pääsee käymään että poju syntyy parin vuorokauden sisällä.

Täällä melkein sama tilanne, tosin nyt on "vasta" 40+5, supistella alkaa heti jos touhuilen jotain. Oon eilisestä loikoillut sängyssä, jos vaikka saataisiin vauva maailmaan vasta ensi vuonna. Jännäksi menee.

Meillä poika syntyi 31.12. On ainakin nyt ihan innoissaan kun hänen synttäriPäivänä paukutellaan raketteja. Saas nähdä miten suhtautuu 10 vuoden päästä asiaan :) niin ja tsemiä koitokseen:)

Sain hidasteltua synnytyksen alkua tähän päivään saakka (jos nyt niin voi edes sanoa). Yliaikaisultrassa aamulla todettiin, että painoarvio on reilut neljä kiloa ja nyt vauhditetaan sitten synnytystä käynnistelemällä varovasti iltapäivän aikana. Supistuksia (kivuttomia) tulee säännöllisesti jo muutenkin, joten ei tässä varmaan kovin pitkään enää kärvistellä... saa nähdä kerkeääkö syntyä vielä tänään vai meneekö huomisen puolelle.

Kiitoksia.. Käyrillä tässä ollaan ja odotellaan............ Tylsää! Olis kiva, jos pääsisi jo vähitellen hommiin niin vähenis tämä jännityksen tunne ja olisi sitä tekemisen makua tässä hommassa (minä varmaan kadun näitä sanojani muutaman tunnin päästä) :D

Kyssillä olen... Äsken sain cytotecin suun kautta ja taas ihmetellään. :D Mielenkiinnolla odottelen, että mitä tulee tapahtumaan lähituntien aikana vai tapahtuuko mitään.. Olishan se kiva, jos syntyisi vuoden ensimmäisenä vauvana.. Tulisi ainakin isäänsä, joka haluaa olla kaikessa EKA ja paras :D

Tsemppiä synnytykseen!
Minä pidän haarat ristissä,vauva saa luvan syntyä vasta ensi vuoden puolella että saadaan pitkä isyysloma ;) Mulla siis LA vasta 7.2,mutta ei taida ihan niin pitkälle keretä ;)

Tuosta ketjusta sitten selviää miten loppujen lopuksi kävi... :)

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2225644-cytotec-suun-kautta-synnytys-millaiset-lahitunnit-tiedossa/

Yhteistyössä