Kuinka hyvä mahis tulla raskaaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maya
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Maya

Vieras
Tiedän, että ei se aina tärppää vaikka kuinka ""perusjutut"" on kunnossa mutta ihan näin itseäni piinatakseni haluisin kysyä teidän mielipiteitä että kuinka hyvät mahikset mulla on tulla raskaaksi nyt tästä kierrosta :)

Eli viime menkat alkoivat 21.2.06 ja laskurin mukaan mulla oli ovis (tunsin oireitakin) maanantaina 6.3.
Aloitettiin pupuilu perjantaina 3.3 ja kaikenkaikkiaan ollaan pupuiltu 3,4,5,6,7,8 maaliskuuta, torstai 9.pv oli välipäivä ja taas pe 10.3 eli eilen pupuiltiin :)

Kierto mulla oli viimeksi n.27. Suhteellisen säännöllinen kierto on aina ollut mutta ei päivän tarkka.

En ole käyttänyt hormonaalista ehkäisyä pitkään aikaan, olen normaalipainoinen, en polta enkä juo juuri lainkaan.
Mieskin on perusterve, ei polta ja on hyväkuntoinen, hoikka. Ollaan nuoria, minä 25 ja mies 29v.
Olen myös aloittanut popsimaan multitabs 2+ vitamiineja.

Mitäs sanotte? :)
Jännäviikkohan mulla on viikko 12...Peukut pystyyn :)
Niin ja tää on eka kierto mistä yritetään eli tiedän että harvalla tärppää heti ja olemme kyllä varautuneet pitempäänkin yrittämiseen.

++tuulia muillekin!! :)

Hyvältä kuulostaa!! Peukut pystyssä et nyt tärppää!

Ainoo mitä muuttaisin jos ei nyt tärppää niin rakastelu päiviä voisi vähentää joka toiseen=) Jossain oli...En muista missä...puhetta siitä et länsimaalaisen miehen sperma on heikentynyt. Ja jos miehellä on alentunut siittiötiheys, kannattaa rakastella vain joka toinen päivä. Tämä takaa et spermassa on tarpeeksi siittiöitä. Tiedä sit kuinka paikkansa pitävää tuo on.
Meillä ainakin touhuttiin muutoma päivä ennen oletettua ovista, ovis päivänä ja sit siitä muutoman päivän päästä taas. Eka raskaus sai alkunsa toisesta kierrosta ja tää toinen ekasta.
Kannattaa kans kunnella kehoaan=) Eli minulla ainakin tuli kovat halut juuri silloin kun oli paras aika tärpätä.

Kiitos paljon vastauksista!!

Joo, me ollaan nyt oltu tosi ahkeria ;) Mutta oon kans lukenut että joka toinen päivä voisi olla hyvä tahti.

Jännittää hirveesti! Varmaan kyllä putoon ja korkeelta mut toivotaan parasta!

Yhteistyössä