Kuinka ihmeen kauan tossa Ellos-paketin toimituksessa kestää...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pehmix
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pehmix

Aktiivinen jäsen
01.06.2007
3 512
2
36
Jo yli viikko sitten tuli ilmoitus, että "tilauksesi on nyt toimitettu". Mut ei vieläkään tietoa että olis tullut haettavaksi. Ja kun netistä kattoo Elloksen sivulta, niin sieltä löytyy se postin tunnistenumero (JJFI...). Mut postin sivut sanoo, että sitä tunnistenumeroa ei löydy...

Jotenkin tosi hämärää. Ja kun siellä paketissa olis yks synttärilahja joka pitäis toimittaa tän viikonlopun aikana... Ja yks juhlamekko jota olis pitänyt käyttää tän viikonlopun aikana... :headwall: :headwall:

ootko lukenu sen "tilauksesi on toimitettu" viestin?? mulla meinaan lukee siinä että tilaus toimituksessa kestää n. viikon...

Nyt vaan ihmettelen kun postin sivuilta kun katsoo niin tilauksen olis pitänyt olla haettavissa 9.6 mutta ei mulle mitään viestiä ole tullut...

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
ootko lukenu sen "tilauksesi on toimitettu" viestin?? mulla meinaan lukee siinä että tilaus toimituksessa kestää n. viikon...

Nyt vaan ihmettelen kun postin sivuilta kun katsoo niin tilauksen olis pitänyt olla haettavissa 9.6 mutta ei mulle mitään viestiä ole tullut...

Oon lukenut joo, mut ihmettelen enemmän vielä sitä, et postin mukaan ei oo koko pakettia olemassakaan.. Täytyy kai käydä postista kysyyn.

Mulle tuli toimitusvahvistus 5.6 "Nyt olemme pakanneet tilauksesi. Arvioitu toimitusaika on noin 1 viikko."
ja tänään kun kattelin postin sivuilla paketti oli meidän jakelukeskuksessa joten hyvällä säkällä vois hakea iltapäivällä omasta postista.....
mutta siis postin sivuilla ei vielä eilen näkynyt, eikä mitään merkkauksia aiemmasta "käsittelystä"....

Minulla sama juttu... ellokselta tuli sähköpostiin viesti, että paketti on toimitettu. Lähetystunnuksella ei näy postin kautta mitään. On kummallista, kun ovat muka toimittaneet tilauksen, mutta kuitenkaan ei postiin asti ole sitä saanut... Olis ollut kiva kun paketti tulis ennen viikonloppua... |O

Mul kävi just silleen et oli jo 23.5 lajiteltu siel postin keskuksessa. Haku ilmoitusta ei vaan kuulunu kännykkään sit tuli postitse toinen ilmoitus. No menin pakettia hakemaan ni se ei ollu meijän postissa vaan edelleen luki et on siel lajittelukeskuksessa. Soittelin sitte ellokselle et missähän se paketti seikkailee ja rupesivat selvittää asiaa. Noh eilen tuli sit uus ilmotus kännykkään ja kävin hakee paketin.

Yhteistyössä