Kuinka ihmeessä saisin...

16.01.2011
82
0
6
Pk-seutu
Kuinka hemmetissä saisin taottua järkeä ystäväni päähän? Hän on raskaana, suunnitellut tekevänsä abortin jo rv7 lähtien. Ei siinä mitään, en tuomitse aborttia, mutta perkule kun nyt paukutellaan jo rv20 ja kyseinen ämmä on edelleen tekemässä aborttia! On ollut niin saamaton ja laiska, ettei ole aikaisemmin jaksanut persettään nostaa liikkeelle! Tai kai hän on kuvitellut raskauden katoavan, jos sitä ei ajattele...
Nyt vihdoin on päässyt niinkin pitkälle, että on käynyt lekureilla ja odottelee TEO:lta lupaa aborttiin. Syiksi pisti mielenterveysongelmat ja alkoholismin, on siis raskautensa jokaisena päivänä juonut alkoholia.
Ketuttaa niin maan perk*leesti, toiset kun koittavat raskautua vuosien ajan, niin yks paukapää sit päättää jättää abortin teon viimetippaan. Jos ei lasta halua, niin tuossa vaiheessa vois vaikka sit odottaa sen muutaman kuukauden, synnyttää mukulan ja antaa adoptoitavaksi!
:headwall:

Ja p.s. valitettavasti tämä ei ole provo...

Viimeksi muokattu:
joo, mun tuttuni samassa tilanteessa, sillä on menossa nyt joku rv 15 eikä oo ees käyny lekurissa. Ensimmäinen abortti sille tehtiin helmikuussa 2011!!! noniin ja uudestaan vaan raskaaksi. On sillä muijalla klamydiaakin ja joku muu kiva tauti. Aivan naurettavaa jos hän saa luvan aborttiin jo toistamiseen puolen vuoden sisällä!!!? Ja tämä nainen vaan naureskelee odottelee että raskaus katoaisi jonnekkin.......... eikä häntä edes hävetä?

Nyt tää kyseinen eukko on kuulema maanantaina menossa kättärille, jossa saa jonku napin, joka pysäyttää raskauden etenemisen.. Keskiviikkona sit kuulema saa jonku supistukset aloittavan lääkkeen ja joutuu synnyttämään sen kuolleen vauvan. Vähän kyllä epäilen, että saa itseään aamusta hereille ja aikaseks mennä tonne. Ja ens viikollahan tosiaan alkaa jo rv 21... Perkele...
Oon aika ilkee, mut toivon, että se on todella kivulias kokemus sille ämmälle! Tappaa nyt oma lapsensa, se ku on kuiteski ihan ihmisen näköinen jo :( Vahingoniloisena naureskelin jo sille, ku tää idiootti valitteli mulle, kuinka paha-paha-lääkärisetä oli tunkenu kätensä melkei kyynärpäätä myöten hänen värkkiinsä. Teki mieli huutaa päin näköä, että "ihan oikein sulle saatana! Oisit miettiny vähän aikasemmin! Paijauksiako odotit siellä kättärillä saavas?"
Taitaa kyllä olla entinen ystävä, musta tuntuu että muuten se on pian saunan takana se akka...

Tänään tää kyseinen muija oli käynyt sit kättärillä hakemassa sen raskauden etenemisen keskeyttävän lääkkeen... Nyt on kuulema huono olo ja vatsaa särkee. Totesin aika tylysti, että pahin on vielä edessä sit keskiviikkona, kun saa sen supistelut aloittavan mönjän ja joutuu synnyttämään. Mä en vieläkään voi tajuta, kuinka joku voi tehdä aborttia enää rv 21... Sehän on jo yli puolivälin ja se pieni siellä masussa on jo ihan ihminen, joka reagoi ulkoisiin ärsykkeisiinkin :( Surettaa ja suututtaa... Eikä vähiten siksi, että itse olen yrittänyt enemmän ja vähemmän aktiivisesti raskautua jo 10v ajan siinä onnistumatta :mad:

Tää on vaa oma mielipide mut olin nuorempana sairas aika pahatsi ja oon joutunu aikuistumaan sillä tiedolla, että raskautuminen on mulle todella vaikeaa.

Vielä ei oo aktiivista yritystä mut hirveä vauvakuume koko ajan! Onneks mies haluaa lapsia tulevaisuudessa :) Pitää sit vaan toivoa parasta...

Mut joo, mä en vois vaan katella tollaista kaveria. En vaan pystyis ku mun oma sydän varmaan hajois. :(

Tuo on kyseisen naikkosen eka abortti ja ihan laiskuuttaan jättänyt sen viimetinkaan. Mielummin on istunut baareissa/terassilla, juonut ittensä konttauskuntoon ja sanonut "mä varaan huomenna sen ajan". Nyt sit oli vissiin lekurit vähän kovistellu sitä, ku on noinkin "pitkälle" päässyt asian suhteen.
Mun mielestä tota ei vaan hyvällä mielikuvituksellakaan voi kutsua enää abortiksi, vaan murhaksi! Mä en oikeesti tiedä enää, et mitä ajattelen tästä henkilöstä... Tekis mieli vaan hakata sen päätä seinään ja huutaa "tyhmä, tyhmä, tyhmä ämmä!". Mut eipä se mun päätettävissä ole, mitä muut tekee omalla (ja muiden) elämällään. Ja jos tunnen tätä akkaa yhtään, niin puolen vuoden päästä se on sit uudelleen raskaana, koska kyseessä on aikamoinen jakorasia! Ihmettelen, ettei aikasemmin oo jo pamahtanut paksuks... Säälittää ja surettaa sen vauvan ja hoitohenkilökunnan puolesta, se nainen ku taatusti katsoo ihan muualle kun ei halua nähdä mitä on mennyt tekemään! Itse ainakin pakottaisin kyseisen ihmisen katsomaan sitä lastaan, koska hällä ei ole ollut mitään hyvää syytä jättää asiaa noin myöhäselle! En tiedä... Äh!

Nyt se on kuulema "vihdoin ohi", tänään klo 17:10 syntyi pieni enkelilapsi... Muija ollut 08 lähtien Kättärillä, saanut niitä supistustippoja. Enkeli raasu joutui syntymään siihen semmoiseen metalliseen ämpäriin, lekuri sit katkaisi napanuoran. Ainoa murhe ämmällä oli se, että hän ei oo koko päivänä syönyt mitään ja ettei päässyt heti "synnytyksen" jälkeen röökille. Sen verran otti opikseen, ettei ihan heti ole lasta tekemässä, "ku toi jo sattui niin paljon!"
Surettaa... Lapsi, jolle ei annettu mahdollisuutta syntyä elävänä tähän maailmaan äitinsä itsekkyyden ja mukavuudenhalun takia. Ja lapsi siksi, että raskaus oli jo reippaasti yli puolivälin.
*Huoh* Pakko pitää pieni väli yhteydenpidossa tuohon naikkoseen.. Tai vaikka vähän isompikin. Ehkä jopa lopullinen. :(

Hyi saatana. Ei tuo oo ihminen, tuo on sairas peto. Mä sanoisin suoraan ja liioitellunkin isoin kirjaimin tuolle ämmälle mielipiteeni, enkä ikinä, ikinä enää haluaisi nähdä tai kuullahänestä yhtään mitään. Paskiainen.

Aika kammottavaa, meilläkin oli viime vuonna odottajien pinossa vauva joka syntyi jokunen viikko puolenvälin jälkeen ja kovasti häntä koitettiin pelastaa..Ja sit joku tekee tuollasta.. :( Ei pysty ymmärtää, ei millään..

Mä olen aina ollut sitä mieltä et jokaisella on oikeus aborttiin jos tilanne sen vaatii, mutta tuo on jo jotain ihan kamalaa ja mun puolesta vois putket katkoa tuollaselta..

Yhteistyössä