kuinka kauan annoitte miehen odottaa ennen ekaa yhteistä yötä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suklaasuukkp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miehen odottaa? Vai mies naisen?

No anyhow, tokana yhteisenä yönä jo touhuttiin. Hetihän se pitää testata että ei sit aikaansa tuhlaa jos ei toimikaan YHTÄÄN (harvemmin eka yhteinen seksikokemus on se paras vaan se paranee siitä koko ajan kun oppii toista tuntemaan ja ehtii rauhallisemmin fiilistellä muutenkin) ;)

• Tykkää
Reactions: famipala
Sama iltana ku tavattiin mentiin sänkyyn. :D
Aloitteen teki seksiin mies, mutta mie pyysin miestä mun luo silloin illalla.
7 vuotta naimisissa ja yhessä yhteensä n 9 1/2 vuotta.

Viimeksi muokattu:
Oltiin tavattu netissä. Olin nähnyt miehestä yhden kuvan, mies minusta useamman ja olimme puhuneet puhelimessa ehkä kolmen viikon ajan. Menin lomalle hänen luokseen ja noin 4-5h ensitapaamisesta sänkyyn. Viivyin hänen luonaan koko 2 vk loman. Olimme tunteneet noin 1,5kk ennen tätä ensitapaamista.

Ennen seksin harrastamista mies kysyi muutanko hänen luokseen (toiselle puolelle suomea). Lupasin muuttaa. Menimme kihloihin 2 kk ensitapaamisesta. Muutin 9kk ensitapaamisesta, heti valmistumiseni jälkeen ja irtisanouduttuani työstäni synnyinseudulla. Nyt ensitapaamisesta on aikaa 7,5 vuotta. Naimisissa olemme olleet vuodesta 2008 ja odotamme esikoista syntyväksi ihan näinä päivinä.
<3

• Tykkää
Reactions: BettyBoop
Mun piti oottaa että miehellä alko lomat vankilasta. Melkein vuos siinä meni.
Oli kyllä paljon sähköä pelkässä kädestä pitämisessä. (Silloin sai tapaamisissa vielä pitää toista kädestä kiinni pöydän yli)

Mitähän tossa ois menny, parikytä minsaa? Suht sama stoori ku Morriganilla, mut nää palstalutkat meni vaan juna-asemalta mun luo.

Mutta mina sentaan korjasin asian nopeasti: vihkiseremonia oli saman tapaamisen aikana... Tosin tapaaminen kesti viikon. :saint: Tein miehesta kunniallisen, ettei tarvitse juoruja kuunnella.

• Tykkää
Reactions: Data ja idunnor