kuinka kauan ennen menkkoja? apua ... apua...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myymä

Vieras
Eli kuinka kauan ennen menkkoja teillä alkaa turvota rinnat (joilla siis näin tapahtuu).. Voiko alkaa jo n. 5-6 päivää ennen?

Pelkään syvästi olevani raskaana vaikka mitään muita oireita ei ole mutta rinnat turvoksissa mikä on mulle hyvin epätavallista.. :(
Menkat pitäis alkaa maanantaina ja rinnat alkaneet turvota jo pari päivää sitten :(

No mulla saattaa turvota jo 7-10 päivää ennen :o
Just odottelen menkkoja (pitäis alkaa maanantaina) ja on ollu koko viikon tissit kipeet ja turvoksissa enkä takuulla ole raskaana

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
nostnostnosto paniikki!!!

SAnokaa nyt joku että se on ihan normaalia että noin aikasin rupee rinnat ennakoimaan menkkoja..

Mulla ei ikinä menkkojen aikana ole rinnat kipeet, mut molempien raskauksien aikana jo viikkoa ennen ku ois menkkojen pitäny alkaa ni ollut aivan julmettu rintakipu. Niistä aina itse olen arvannut ennen raskaustestiä olevani raskaana. Testit näyttänytki sitten+ jo 2-3pv ennen kuukautisia.

Siis on ihan normaalia. Ja normaalia on kanssa kaikenlaiset vaihtelut. Mulla turpoaa rinnat useimmiten 2-3 päivää ennen menkkoja, mutta pahimmillaan jopa yli 10 päivää etukäteen. Eli voi olla mahdollista eikä mitenkään välttämättä kerro raskaudesta. Tietty ei se sen mahdollisuutta poiskaan sulje. :D

Yhteistyössä