Kuinka kauan imetyksen lopetuksen jälkeen rinnoista kuuluu tulla maitoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a§m
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos tulee vaan tippa puristamalla niin sellainen kai voi jäädä pysyväksi. Jos tulee valumalla niin ei varmaan pitäisi tuossa vaiheessa ebää tulla. Valuminen ei sinänsä vaikuta hormoneihin, mutta se voi olla merkki liiallisesta prolaktiinin tuotannosta joka puolestaan voi ehkäistä uuden raskauden alkua.

Minulla tuli yli 2,5 vuotta imetyksen lopettamisen jälkeen maitoa rinnoista, eli imetyksen lopettamisesta siihen saakka kun tulin uudestaan raskaaksi. Raskaaksi tulin heti kun ehkäisy lopetettiin, eli eipä vaikuttanut raskautumiseen maidoneritys.

[QUOTE="a.p";30774882]Jotenkin inhottava ajatus, että maidontulo jatkuisi vuosia imetyksen lopetuksen jälkeen. Saako siihen loppumiseen helposti lääkkeet?[/QUOTE]

Jos puristamalla tulee muutama tippa maitoa, niin ei se nyt niin inhaa voi olla. Eikö ole inhottavampaa napsia turhaan lääkkeitä?

Jos puristamalla tulee muutama tippa maitoa, niin ei se nyt niin inhaa voi olla. Eikö ole inhottavampaa napsia turhaan lääkkeitä?

Mua inhottaa ne muutamat tipat. Tuntuu, kuin rinnat ei olisi täysin omat vieläkään. Ennen raskautta rinnat oli mulle erittäin tärkeät seksuaalisessa kiihottumisessa. Maitotipat saa aikaan tunteen, et pervot ajatukset rinnoista ei ois oikein soveliaita, koska ne on silloin vieläkin tavallaan vauvan maidonantoon, vaikka en enää imetäkään. Ymmärtääköhän kukaan tätä.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä