V "vieras" Vieras 24.07.2012 #1 säilyy avattuna? Päiväys ois siinä 26.7 mutta aukaisin sen torstaina. Vieläkö on hyvää?
V "vieras" Vieras 24.07.2012 #2 Maista sitä, jos siinä ei ole pistävää makua, se on vielä ok. Voi kyllä vähän huonommin vaahtoutua, mutta ruoanlaittoon luultavasti kelpaa aivan hyvin.
Maista sitä, jos siinä ei ole pistävää makua, se on vielä ok. Voi kyllä vähän huonommin vaahtoutua, mutta ruoanlaittoon luultavasti kelpaa aivan hyvin.
K "Kifa" Vieras 24.07.2012 #3 Pikkuisen hapannutkin kerma käy vielä ruoanlaittoon, siis jossei haise mitenkään pahalta vaan koostumus vain on muuttunut vähän tanakammaksi.
Pikkuisen hapannutkin kerma käy vielä ruoanlaittoon, siis jossei haise mitenkään pahalta vaan koostumus vain on muuttunut vähän tanakammaksi.
V "vieras" Vieras 24.07.2012 #4 ok, kiitti. Mä leivon siitä, mutta turvauduin mieheen joka tuo mulle uuden purkin. En arvaa tuota enää käyttää.
ok, kiitti. Mä leivon siitä, mutta turvauduin mieheen joka tuo mulle uuden purkin. En arvaa tuota enää käyttää.