Alkuperäinen kirjoittaja ehkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Manta:
Mun mielestä surullista.
Mitä surullista siinä on? Ajattele, jos siltä olisi vaikka jalat amputoitu. SE olisi surullista. Vaikka ei sekään vaikuttaisi mitenkään siihen, millainen ihminen kaverisi on.
Elämänlaatu kärsii, kukapa olis mieluummin lihava kuin laiha.
Mä painoin reilu vuosi sitten vielä yli 100 kiloa, nyt vajaa 80 kiloa. On toki kivaa, kun polviin ei enää koske ja jaksan liikkua paremmin, mutta ihan yhtä kivaa mun elämäni oli paksumpanakin. En osaa ajatella niin, että viettäisin nyt laadukkaampaa elämää. Erilaista vaan.
Mutta ehkä tämäkin asia avautuu mulle sitten, kun painoa on sen 50 kiloa. Eli ei koskaan, koska mulle elämänlaatu merkitsee ihan muuta kuin jatkuvaa painon tarkkailemista.
no ehkäpä jotkut ajattelevat että kun laihtuu niin terveys on parempi, sitä kautta elämässä on paljon enemmän asioita tarjolla, kun on normaaliapinoinen niin löytää enemmän ja helpommin kivoja vaatteita, on kivempi pitää itsestään huolta, elää pitempään (ainakin yleensä) ei tule ylipainon aiheuttamia sairauksia... ihmiset kohtelevat erilailla, miehet huomioivat erilailla... seksi voi tuntua paremmalta, on enemmän asentoja tarjolla... lapsen saanti helpottuu ja sen lapsen kanssa puuhaaminen helpottuu, nöyryyttäviä tilanteita on vähemmän...
No huhhuh taas.
A: kaikki lihavat eivät ole sairaita
B: josko elämänlaatu on kiinni siitä löytääkö enemmän kivoja vaatteita niin ehkä on päästään sairas, on sitten laiha tai lihava
C: lihavakin voi pitää itsestään huolta
D: kaikki ihmiset ei halua kaikkien miesten huomiota, joillekin riittää ihan vaan se oma
E: asentoja riittää lihavillakin just niin paljon kuin on mielikuvitusta
F: mitkä nöyryyttävät tilanteet???
Tässä nyt muutama kun pisti silmään. Ja itse en ole lihava, mutta moni ystäväni on. Ja ihan onnellisia ja "laadukkaan elämän" omaavia ihmisiä.