Kuinka kauan odottaa huuto.net myyjän yhteydenottoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huutis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huutis

Vieras
Heips! Mites kuinka kauan ootte odotelleet huutismyyjän yhdeyden ottoa? Voitin viime torstaina huudon ja myyjän vakioviestissä oli tilinumero ja pyyntö että maksun jälkeen laittaa viestiä että on maksanut niin paketti lähtee postiin. Maksoin huudon heti perjantaina ja laitoin samantien sähköpostia asiasta. Ei ole tullut takaisin mitään viestiä. Tänään laitoin vielä tekstiviestin eikä sekään tunnu menevän perille. Myyjällä kyllä oli pelkkiä positiivisia palautteita, niin luulis et olis luotettava myyjä.

Jotenkin oletin että myyjä laittaisi edes sen verran viestiä takaisin että on saanut mun viestin.. mutta kaikki ei kai sitten ole niin tarkkoja asian kanssa. Mun mielestä olis kohteliasta ilmoittaa että viesti on mennyt perille tai että on laittanut paketin postiin.

Älä nyt hätäile, vaikka se raha olisi ollut tilillä perjantaina, ei kaikki juokse samantien postiin. Luultavimmin laittaa tänään postiin ja samalla voi laittaa sulle vaikka seurantakoodinkin.

Se vie paketin varmaan postiin nyt alku viikosta.

Vitsi, että ne on rasittavia asiakkaita, jotka ilmoittaa joka risauksesta jokaisella mahdollisella viestintävälineellä ja ovat ihan paniikissa jos niille ei heti vastata.

Mä pyrin laittamaan paketin viimeistään seuraavana päivänä siitä kun rahat näkyy tilillä. Ja laitan vasta sitten viestiä, kun saan siihen myös sen seurantakoodin. Jos postitus viivästyy, laitan viestiä sitten kun rahat näkyy ja ilmoitan koska saan paketin postiin..

Jotenkin oletin että myyjä laittaisi edes sen verran viestiä takaisin että on saanut mun viestin.. mutta kaikki ei kai sitten ole niin tarkkoja asian kanssa. Mun mielestä olis kohteliasta ilmoittaa että viesti on mennyt perille tai että on laittanut paketin postiin.

Todennäköisesti laittaa sitten viestiä, kun saa sen paketin postiin, tuskin on ennen tätä päivää nähnyt vielä edes maksuasi, jos vielä edes tänäänkään näkee. Pistää varmaan ainoastaan pakettitunnuksen tulemaan, jolla saat sen haettua.

Hätäinen olet, vai kuvitteletko jonkun uskovan, että kun laitat viestin, että olet maksanut, että varmasti olet tehnyt sen, ennenkuin tililtä sen näkee.

Yhteistyössä