Kuinka kauan pitäisi odottaa huuto. netissä ostajan yhteydenottoa/maksua...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kohde sulkeutui lauantaina myöhään illalla ja laitoin samantien hänelle sähköpostia ja tilitiedot. Nyt ei ole vieläkään ottanut yhteyttä eikä näy maksua. Kohdetta oli huutanut 10 päivää ennen sulkeutumista. Pitäisikö jo laittaa tekstiviestiä, vai odottelenko vielä?

Viikkohan se on se sääntöjen mukanen aika, kunnes saa laittaa uudelleen myyntiin. Ite tässä oottelen myyjän yhteydennottoa kun sunnuntaina sulkeutui huuto.Tekstari pitäs vissiin laittaa sille.

Mie ootan viikon ja laitan sit toisen sähköpostin ja siihen yleensä kolmen päivän deadlinen. Sit pistän kohteen uudestaan myyntiin ja vastapuolelle negan. Ei oo kyllä onneks monesti tämmöstä sattunu!

mä olen odotellut myyjän yhteyden ottoaviikon, ja nyt myyjän pitäisi lähettää vaatteet minulle jota olen odotellut kohta viikon. pitäis saada kohta alennusta vaatteista.

Mä odottelen viikon. Sen jälkeen kysyn onko huomannut vakioviestiä, siinä on tilitiedot. Senkin jälkeen vielä odottelen, joskus melkein viikon. Yleensä silloin on kylläkin jo maksu tullut. Pari kolme kertaa on saanut odotella vieläkin pidempään, erilaisten selitysten kanssa...

Kerran tai kaksi on käynyt niin, että huutajasta ei kuulu mitään ja melko nopeasti huutajalle on ilmestynyt "sämpylä" kun on useita maksamattomia huutoja, joten siinä vaiheessa en edes usko saavani maksua, vaan laitan kohteen uudestaan myyntiin.

Alkuperäinen kirjoittaja äippä77:
mä olen odotellut myyjän yhteyden ottoaviikon, ja nyt myyjän pitäisi lähettää vaatteet minulle jota olen odotellut kohta viikon. pitäis saada kohta alennusta vaatteista.

Kohta viikon olet odotellut..? Sehän on vielä lyhyt aika..! Mullekin tuli juuri vaatteita 1,5 viikon odottelun jälkeen. Myyjä oli lähettänyt ne melko nopeasti, mutta postilla oli kestänyt viikko!

Alkuperäinen kirjoittaja baabaa:
Viikkohan se on se sääntöjen mukanen aika, kunnes saa laittaa uudelleen myyntiin. Ite tässä oottelen myyjän yhteydennottoa kun sunnuntaina sulkeutui huuto.Tekstari pitäs vissiin laittaa sille.

suoranaista sääntöä ei ole..vain suositus 1-2viikkoa(kun pitää muistaa ettei kaikki pääse joka päivä nettiin jne).
Varsinkin kun nyt on juhannus niin odottaisin ma asti ja sitten laittaisin uudestaan myyntiin.

Yhteistyössä