Kuinka kauan puhelimella on netissä 98,60 eurolla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja herne nenässä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="jepjep";24709798]

Ja hankkikaa niihin penskojenne puhelimiin se euron-parin datapaketti normaaliliittymän lisäksi, niin ei tule yllärilaskuja, vaikka kieltäisittekin sen netinkäytön niiltä penskoiltanne. Puhelin voi hakea päivityksiä ym itsestään, niin minimidatapaketti on välttämätön jo sen takia kaikkiin älypuhelimiin.

Olette tainneet vain myyjän liittymäkaupitteluun vastata tomerana mammana että ei tarvita on jo, ja kävelleet kaupasta ulos. Sit ei auta kuin hakata päätä seinään. Kauppiaat kauppaavat liittymiä teidän hyväksenne. Kuunnelkaa asiantuntijoita.[/QUOTE]

Harvinaisen totta!

Kappas... tuolla hinnallahan olisi saanut esim. Saunalahdelta 15kk 1M nettiliittymän. Kannattiko säästää siinä kohdassa, kun valitsi lapselle liittymää?

Heh. Ei kyse ole säästämisestä vaan siitä, että mun mielestä 10-vuotiaan ei tarvitse todellakaan mennä nettiin ilman, että minä tiedän missä hän käy. Netissä hän saa käydä kotona koneella, joka on olkkarissa ja minä näen missä hän surffailee.

Ja lapsi oli juuri saanut uuden puhelimen (vanha liittymä) ja aiemmilla ei ollut nettiin päässyt. En minä sitten hokassut sitä estoa laittaa... Oma vika, mutta nyt on estot :)

Yhteistyössä