Kuinka kauan pysäköintisakolla saa olla pysäköitynä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaapeee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aaapeee

Vieras
Niin tuossapa se kysymys tulikin, jos vaikka jättää kadun varteen auton ja tulee sakko kaunko sillä yhdellä sakolla saa olla siinä parkissa.

Joissain lento aseman parkeissa oon päässyt itse paljonhalvemmalla ku olen muutaman kuukauden pitänyt parkkisakolla verrattuna siihen, että olisi sen oikeasti maksanut. Kadun varressa olen joitain päiviä pitäny yhdellä sakolla, mutta onko kellään ihan faktatietoa kuin kauan pystyis kadunvarressa pitämään ennenkuin auto hinataan tai jotain. ajattelin nimittän kuukaudeksi jättää tuonne oulun kesksutaan auton ja ajattelen että eihän sitä mihinkään sieltä hinata tai tms?

Suurkiitokset jo joku tietää ..?

Riippuu varmaan paikkakunnasta ja missä auto seisoo.

Eikö Oulun keskustasta löydy ilmaista ruutua, mihin jättää? Parkkisakon hinnalla voit jättää auton kauemmas ja ajaa taksilla määränpäähän. Saati, jos joudut lunastamaan auton hinauksen jälkeen jostain.

Riippuu varmaan paikkakunnasta ja missä auto seisoo.

Eikö Oulun keskustasta löydy ilmaista ruutua, mihin jättää? Parkkisakon hinnalla voit jättää auton kauemmas ja ajaa taksilla määränpäähän. Saati, jos joudut lunastamaan auton hinauksen jälkeen jostain.

Oulun keskustassa on muutamia tunnin kiekkopaikkoja,muuten kaikki paikat ovat maksullisia ja Oulun lappuliisat ovat maan ahkerimpia parkkisakon kirjoittajia.

riippuu varma amistä roikkuu,espoossa kerrostalo alueella oli autossa sakkolappu(näytti jo silloin siltä ettei auto ollu hetkeen liikkunut) suosittu alue joss amuutenkin vähän vieras parkkeja,kas kummaa siinä se auto seiso viellä 2kk päästäkin,et ottanut huomioon oliko ilmestynyt enempää sakkolappuja mutta eipä sitä oltu hinattu pois. toinen samainen esimerkki läheiseltä kerrostalopihalta,siel oli kilvetön auto seisomas varmaa vuoden siirrettii vast ku siihe tuli tietyömää

riippuu varma amistä roikkuu,espoossa kerrostalo alueella oli autossa sakkolappu(näytti jo silloin siltä ettei auto ollu hetkeen liikkunut) suosittu alue joss amuutenkin vähän vieras parkkeja,kas kummaa siinä se auto seiso viellä 2kk päästäkin,et ottanut huomioon oliko ilmestynyt enempää sakkolappuja mutta eipä sitä oltu hinattu pois. toinen samainen esimerkki läheiseltä kerrostalopihalta,siel oli kilvetön auto seisomas varmaa vuoden siirrettii vast ku siihe tuli tietyömää

Jees. Lappeenrannassa oon nähnyt joku puoli vuotta kadun reunassa nököttäneen sakotetun auton. Asuin siinä lähellä ja joka päivä kuljin ohi.

Uuden lain mukaanhan voidaan laittaa joko pyörälukko tai sitten hinata pois. Siirtokustannukset ja säilytysmaksu saattavat tulla kalliimmaksi kuin sen pysäköintimaksun maksamianen. Toisaalta Porvoossahan ei ole lentokenttää.

[QUOTE="vieras";28305739]Oulun keskustassa on muutamia tunnin kiekkopaikkoja,muuten kaikki paikat ovat maksullisia ja Oulun lappuliisat ovat maan ahkerimpia parkkisakon kirjoittajia.[/QUOTE]

Kyllä Siilinjärvi voitta oulunkin! Minuutin olin poissa ja unohdin sen hemmetin kiekon, 35€ pikavoitto tuulilasista. L

Yhteistyössä