Kuinka kauan seksi sattuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja seksi sattuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

seksi sattuu

Vieras
Synnytyksestä vähän yli 3 kk. Seksiä on kokeiltu nyt kuukauden aikana n 5-7 kertaa. Jokainen kerta sattuu vaikka liukkaria on hirveä määrä. Kuinka kauan teillä muilla on kestänyt palautua normaalitilaan?

Minulla leikattiin toisen asteen eppari, n. 20 tikkiä kahdessa kerroksessa. Muuten vain pieniä nirhaumia..

Haava aristaa vielä jonkun verran ja tuntuu, että se aukon suu on aika tiukka. Ettei vaan olisi kätilö laittanut paria ylimääräistä tikkiä..=)

Varmaan riippuu imetyksestäkin. Mä imetin ja seksi rupesi tuntumaan paremmalta vasta 1/2 vuoden jälkeen. Mulla ei repeämiä eikä epparia ollut, mutta limakalvot oli imettämisen takia niin ohkaset, että ne aiheutti kipuja.
Apteekista saa mm. ovestin geeliä emättimeen, se auttaa ainakin kuiviin limakalvoihin.

Tyttö täytti eilen 8 kk:tta ja aristaa edelleen. Kiva tietää, että toi imetys vaikuttaa. Oonki jo vähän ihmetelly kuinka kauan pitää kärvistellä. Meikä on kaiken lisäx leikattua, ettei oo siitäkään kiinni.

Se haava voi kiristää koska ei ole tottunut olemaan venymiselle alttiina. Itse aloitettiin seksi 3 kk synnytytyksestä. Muutaman kerran seksin alussa sattui, selvästi arpi kiristi, mutta kun hommaa varovaisesti jatkettiin, kipu loppui. Huomasin myös, etttä jos tuli vähän pitempi väli sekstailuissa, taas tuntui vähän kipua. Eli oli hyvä että arpea säännöllisesti venytti seksillä. Liukuvoidetta vaan reilusti ja varovaisesti sinnikkäästi kokeilee. Kyllä sen sitten pitäisi ruveta sujumaan kivutta. Itellä oli se tunne niinkuin neitsyys olisi palautunut takaisin.

Yhteistyössä