Kuinka kauan teillä on kestänyt hyvänä HACKMANIN KOVANAAMA paistinpannu? Tai mikä ois hyvä paistinpannu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miracles
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tefalin tavallista pannua suosittelen. Oikeasti säilyny hyvänä jo reiluon vuoden, vaikka joka päivä (lähes) käytän ja aina pesen astianpesukoneessa.

Mutsilla on tuo kovanaama ja oisko ollu hyvä n. 2 viikkoa. Mutsi vielä pesee sen aina käsin. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:
Alkuperäinen kirjoittaja runttipulla:
Kovanaama ei kestäny täälläkään. Nyt Heirol-valmistajan pannu, ja todella hyvä, suosittelen. =)

Meillä on Heirolin ceratec pannu, alkuun oli hyvä (alkuvuonna vissiin ostettiin), suorastaan loistava, mutta tässä kesän aikana on ruennu osittain tarttumaan toisinaan, vaikka ois kuinka paljon rasvaa. Ja jää likaisen näköiseksi vaikka pesis saippuan kera. Ihan ku ois pinta kulunut tai jotain tarttunu todella tiukkaan.
Pannu käytössä 1-3 kertaa päivässä.

Oisko päässy kuumenemaan liian kuumaksi tyhjänä. Se pilaa pinnan ihan kertaheitolla just tommoseks.

Mun mies on erikoistunut tohon pannun ylikuumentamiseen tyhjänä. :kieh:

Mä käytän yksinomaan halpispannuja, ja yllätys yllätys, kestävät todella hyvin vaikka tiskaan pannut AINA tiskikoneessa. Nykyinen pannu maksoi 10e ja on ollut käytössä 6-7 vuotta, merkistä ei tietoa. Käytetään n. 3x viikossa. Muoviset työvälineet on.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Anuhe:
.

Nyt mulla on ollut jo reilun vuoden IKEAn 365+ -paistinpannu ja se vaikuttaa hyvältä.

meillä kanssa ikean pannu toimi 1,5 vuotta. ja ikeasta uusi samanlainen tilalle. siis nimenomaan se 6,95 hintaan. että todellakin hintansa väärti

Samoin meillä, hyvä on ja jatkossakin hankin pannut Ikeasta, vaikka sinne on reilu 100km matkaa meiltä. Aina jotain muutakin asiaa sinne suunnalle löytyy.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Alkuperäinen kirjoittaja runttipulla:
Kovanaama ei kestäny täälläkään. Nyt Heirol-valmistajan pannu, ja todella hyvä, suosittelen. =)

Meillä on Heirolin ceratec pannu, alkuun oli hyvä (alkuvuonna vissiin ostettiin), suorastaan loistava, mutta tässä kesän aikana on ruennu osittain tarttumaan toisinaan, vaikka ois kuinka paljon rasvaa. Ja jää likaisen näköiseksi vaikka pesis saippuan kera. Ihan ku ois pinta kulunut tai jotain tarttunu todella tiukkaan.
Pannu käytössä 1-3 kertaa päivässä.

Oisko päässy kuumenemaan liian kuumaksi tyhjänä. Se pilaa pinnan ihan kertaheitolla just tommoseks.

Mun mies on erikoistunut tohon pannun ylikuumentamiseen tyhjänä. :kieh:

Pitäis kyllä kuumaa kestää, kun voi pannun uuniinki laittaa. Ainaki omakehu pannulla semmone että kestää hyvin kuumuutta...no, tiiä sitte... Kyllähän tuota nyt vielä käyttää mutta pitää muistaa liottaa ja suunnilleen aina saippuan kans pestä ja olla varovainen kiinni palamisen kans.

Yksi ollaan joskus saatu lahjaksi ja mun mielestä jopa ikean halvat pannut on parempia! Vesilintua ois saanut heittää sillä Hackmanilla! Joskus ostin Iittalan Profpan paitokasarin ja se oli ihan eri luokkaa, mutta kyllä sekin oli jo 7 vuoden käytön jälkeen niin naarmuinen, että vaihtoon meni. Tällä kertaa ostin tilalle Tefalin paistinpannun ja kasarin, joihin olen ollut todella tyytyväinen, ei mitään vikaa vielä vuoden käytön jälkeen!

mulla on ollu jo vuosia tollanen valurautapannu, ikinä en muihin vaihda.

http://www.iittalahomeshopping.com/epages/iittala.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/iittala/Products/E162662

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:

http://www.iittalahomeshopping.com/epages/iittala.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/iittala/Products/E162662

Linkissäsi on teflonilla pinnoitettu pannu.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:

Linkissäsi on teflonilla pinnoitettu pannu.

katos vaan. ulkonäön mukaan laitoin kuvan. mutta muuten saman näkönen ja hintanen tuo mikä mulla kotona.

Meillä havmannin kovanaama EI KESTÄ. Ohjeiden mukaisella käytöllä alkaa jo puolen vuoden kuluttua tarttumaan kaikki ruoka. Olemme palauttaneet jo kolme pannua ja kyllä saaneet uuden tilalle, mutta siltikin tosi huono laatu
Ny tmeillä ollut Ikean 365+ pannu jo kaksi vuotta ja ( samanlaisella käytöllä kuin hackman) on yhä kuin uusi. ja hintakin on murto-osa Hackmannin huonosta laadusta

Meillä havmannin kovanaama EI KESTÄ. Ohjeiden mukaisella käytöllä alkaa jo puolen vuoden kuluttua tarttumaan kaikki ruoka. Olemme palauttaneet jo kolme pannua ja kyllä saaneet uuden tilalle, mutta siltikin tosi huono laatu
Ny tmeillä ollut Ikean 365+ pannu jo kaksi vuotta ja ( samanlaisella käytöllä kuin hackman) on yhä kuin uusi. ja hintakin on murto-osa Hackmannin huonosta laadusta

Alkuperäinen kirjoittaja torture:
Mie olen sanonut piut paut teflonipannuille.
Vannon valuraudan/kiven nimeen. B)

En koskaan enää osta tefloneita, en vaikka olis Kovanaaman nimellä.
Valurauta kestää ikuisesti! Tein eilen hyvät kastikkeet siinä. Veljeni tilasi
kastikkeen itselleen kun tiesi että osaan tehdä ja siinä pannussa pystyy
tekeen hyvät kastikkeet ja muuta.
Minkä takia te sorrutte noihin nykyajan vempeleisiin kun on olemassa
hyvä pannu joka on keksitty aikoja sitten?
Markkinavoimathan keksii koko ajan uusia tuotteita vaikka on jo olemassa
hyvä ja toimiva esine!

Ja vielä: luin viestejä, monet siis joutuvat hankkimaan uuden pannun eivätkä ole tyytväisiä.
Mun ei koskaan tarvitse hankkia uutta pannua koska pannuni on niin hyvä, se ei kulu ja kestää.
Te olette mainoksien orjia, koko ajan keksitään uusia tuotteita joita muka tarvitaan.
Osa tuotteista on huonolaatuisia juuri siksi että joudutaan ostamaan uusia...

Alkuperäinen kirjoittaja kokki:
Ja vielä: luin viestejä, monet siis joutuvat hankkimaan uuden pannun eivätkä ole tyytväisiä.
Mun ei koskaan tarvitse hankkia uutta pannua koska pannuni on niin hyvä, se ei kulu ja kestää.
Te olette mainoksien orjia, koko ajan keksitään uusia tuotteita joita muka tarvitaan.
Osa tuotteista on huonolaatuisia juuri siksi että joudutaan ostamaan uusia...

No mikä passaa kellekin. :) Mä en tykkää tehdä valurautasella pannulla ruokaa, koen sen kaiken kaikkiaan hankalaksi. Palaa mulla liian helposti pohjaan + pannun huolto on työläämpää. Tykkään tosta tefalin pannusta, koska saan lykätä sen koneeseen. Valurautasta ei voi.

Pitäis kyllä kuumaa kestää, kun voi pannun uuniinki laittaa. Ainaki omakehu pannulla semmone että kestää hyvin kuumuutta...no, tiiä sitte... Kyllähän tuota nyt vielä käyttää mutta pitää muistaa liottaa ja suunnilleen aina saippuan kans pestä ja olla varovainen kiinni palamisen kans.

Noista kovanaamoista oli markkinoilla kuulemma joku viallinen eräkin. Mun äiti vei ekan pannunsa takas kauppaan, kun siitä meni pinta just tommoseks, vaikka käytti sitä, kuten ohje on.

Se sai vastauksen Hackamanilta, et oli ollu joku viallinen erä markkinoilla ja tässä on uusi pannu. Äiti oli hetken tyytyväinen. ...paitsi, ettei se uusikaan pannu kestäny sen kummemmin...

Ei se pala pohjaan kun on öljyä alla ja on tottunut käyttämään sitä. En koe mitään työlästä
pannun käytössä eikä mitään erityistä huoltoa tarvitse.
Helppo pestä, ei vaivaa.

Yhteistyössä